Geplaatst: 30 oktober 20187 j Haha een superwant. Zou hier wel passen want de hele morgen al natte sneeuw . En, net zoals bij Jorieke eindelijk een flinke plas water vannacht, 22 liter oid. Ik hoop dat mijn worteltjes nog wat willen groeien daarvan en voor de echte vorst. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 oktober 20187 j Hier ook eindelijk een fatsoenlijke regenbui 22 mm and counting. Hopelijk dat het gras in de komende week, als het weer ietsje warmer wordt nog een beetje groeit voor de schapen. Anders moet ik dit jaar wel heel vroeg bij gaan voeren
Geplaatst: 5 december 20187 j Veel regen is er nog altijd niet gevallen hier, ik zie nog plukjes koeien hier en daar buiten. Als de grond erg nat is worden die eerder naar binnen gehaald. Het zal niet ieder jaar zijn dat je op 5 December nog regelmatig koeien buiten ziet.Het zal hier om wat hoklingen gaan, echt melkvee zal vooral op stal staan, maar dat geldt voor veel melkvee het grootste deel van het jaar.
Geplaatst: 15 december 20187 j Sinds een uurtje sneeuwt het hier. Ik heb net zelfs drie sneeuwballen vanaf het balkon tegen het raam gegooid maar kon niemand verleiden met mij een sneeuwwandelingetje te maken We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 december 20187 j Nouuuu, wat suf Appelvrouw! Jammer zeg. Wij hebben ons goed ingepakt en buiten gespeeld in de sneeuw. Heel leuk! Het werd steeds modderiger overigens, het was vrij warm. Uiteindelijk lekker warme chocomelk met slagroom gedronken binnen. Was ook niet verkeerd [emoji51]
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.