Oudholland Geplaatst: 16 maart 2018 Geplaatst: 16 maart 2018 Envelop was uiteindelijk dinsdag bij mij en had inderdaad iets vertraging opgelopen. Beetje druk op het werk waardoor ik woensdag te laat bij het postpunt was. Is gisterenmiddag op de post gegaan maar ik denk dat de postbode daar toen al was geweest. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Purrrretty Geplaatst: 17 maart 2018 Geplaatst: 17 maart 2018 Vanochtend de envelop op de post gedaan richting kruidenvrouwtje. Was een erg leuke envelop! Quote Mijn moestuin avontuur vind je ook op InstagramStuur me zeker en berichtje op Instagram als je ook lid bent van het forum
Cupcakeje Geplaatst: 18 maart 2018 Geplaatst: 18 maart 2018 Envelop was uiteindelijk dinsdag bij mij en had inderdaad iets vertraging opgelopen. Beetje druk op het werk waardoor ik woensdag te laat bij het postpunt was. Is gisterenmiddag op de post gegaan maar ik denk dat de postbode daar toen al was geweest. Ow super fijn dan heeft het nog alle tijd om aan te komen Quote
Cupcakeje Geplaatst: 18 maart 2018 Geplaatst: 18 maart 2018 De envelop is hier aangekomen, morgen uitspitten en dan gaat hij weer door naar de volgende Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 20 maart 2018 Geplaatst: 20 maart 2018 Helaas nog geen pakje in zicht Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Cupcakeje Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 Ik ben ziek dus de envelop is wat later bij gejast. Zodra ik mij wat beter voel ga ik naar het postkantoor Quote
gejast Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 Beterschap! Ik zat al uit te kijken, dank voor het bericht, weet ik dat ik nog even geduld moet hebben Quote
Purrrretty Geplaatst: 23 maart 2018 Geplaatst: 23 maart 2018 De envelop is nog niet aangekomen bij kruidenvrouwtje, terwijl de track & tracé aangeeft dat die aangekomen is... Quote Mijn moestuin avontuur vind je ook op InstagramStuur me zeker en berichtje op Instagram als je ook lid bent van het forum
xxgerdaxx1 Geplaatst: 24 maart 2018 Geplaatst: 24 maart 2018 Al wat meer bekend over de enveloppen? Quote
Purrrretty Geplaatst: 26 maart 2018 Geplaatst: 26 maart 2018 Volgens mij niet. Niets meer van kruidenvrouwtje vernomen dat die aangekomen is. Quote Mijn moestuin avontuur vind je ook op InstagramStuur me zeker en berichtje op Instagram als je ook lid bent van het forum
gejast Geplaatst: 26 maart 2018 Geplaatst: 26 maart 2018 Ik vermoed dat cupcakeje nog in de lappenmand zit, nog geen bericht dat envelop no. 1 weer onderweg is... spoedige beterschap cupcakeje! Quote
Niika Geplaatst: 26 maart 2018 Geplaatst: 26 maart 2018 Volgens mij niet. Niets meer van kruidenvrouwtje vernomen dat die aangekomen is. Neem nog even met een privé bericht contact met haar op om te checken of de envelop bij haar is. Zo niet, dan zal jij contact op moeten nemen met postnl om te vragen hoe of wat. Dit moet de verzender doen namelijk. Quote
Purrrretty Geplaatst: 26 maart 2018 Geplaatst: 26 maart 2018 Ik heb haar van de week nog een bericht gestuurd, Maar nog niets gehoord. Quote Mijn moestuin avontuur vind je ook op InstagramStuur me zeker en berichtje op Instagram als je ook lid bent van het forum
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 26 maart 2018 Geplaatst: 26 maart 2018 Momenteel op werk gezien sommige mensen ook nog een leven hebben. Niets vernomen dat er wat bezorgd is. Pas ergens volgende week thuis om dat NOGMAALS te checken. Code klopte niet.En bij de juiste code gaf deze bezorgt aan terwijl doosje niet door brievenbus kan en bode altijd aanbelt Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Niika Geplaatst: 27 maart 2018 Geplaatst: 27 maart 2018 Ik vind het eerlijk gezegd niet nodig dat je zo kattig doet Kruidenvrouwtje. De vraag die gesteld wordt is normaal. Begrijp ik uit jouw bericht goed dat je maar af en toe thuis bent? Dan was het handig geweest om dit bij aanmelden te vermelden, want nu loopt de envelop flink vertraging op. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 27 maart 2018 Geplaatst: 27 maart 2018 Het gaat hier langzaam beter, de envelop is vandaag op de post gegaan en is onderweg naar gejast zou morgen of overmorgen aan moeten komen Quote
xxgerdaxx1 Geplaatst: 27 maart 2018 Geplaatst: 27 maart 2018 Ik heb ook een leven hoor, drukker dan ooit met studie en werk. Maar ik log elke dag even in omdat ik anders bang ben dat ik een privé bericht mis ( want op één of andere manier komen die melding aan in mijn ‘reclame mail’), en ik zou het vervelend vinden als ik de reden van een vertraging ben. Het was ook gewoon bedoeld als vraag, niet als commentaar of drammen. Maar vooral envelop 2 heeft veel vertraging, wat gewoon jammer is! Zou het niet kunnen dat de postbode het bij de buren heeft afgegeven ofzo? Doen ze hier nog wel eens. Ik krijg dan niet altijd een briefje, maar bij post.nl kunnen ze dat wel zien geloof ik. Quote
Nasuada Geplaatst: 27 maart 2018 Geplaatst: 27 maart 2018 Wat een onaardige reactie kruidenvrouwtje, dat bedoel je vast niet zo beroerd als dat je klinkt. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
gejast Geplaatst: 28 maart 2018 Geplaatst: 28 maart 2018 Het gaat hier langzaam beter, de envelop is vandaag op de post gegaan en is onderweg naar gejast zou morgen of overmorgen aan moeten komenFijn dat het weer wat beter gaat met je. Had je die ellendige griep? Ik laat weten wanneer de flop er is. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 28 maart 2018 Geplaatst: 28 maart 2018 Ja inderdaad rot griep, heel lang plat gelegen Quote
gejast Geplaatst: 28 maart 2018 Geplaatst: 28 maart 2018 De flop lag vanavond op me te wachten. Dank je wel cupcakeje en hopelijk een snel herstel! Quote
gejast Geplaatst: 30 maart 2018 Geplaatst: 30 maart 2018 Lionne, Graag reageren op pb. De envelop ligt klaar en wacht op adressering. Quote
gejast Geplaatst: 31 maart 2018 Geplaatst: 31 maart 2018 Lionne? Wat is je adres, de envelop ligt voor je klaar. Rabarber is de volgende op de lijst.....Na een pb gaat ie op de bus. Quote
xxgerdaxx1 Geplaatst: 31 maart 2018 Geplaatst: 31 maart 2018 Van envelop 2 nog geen teken van leven? Quote
Purrrretty Geplaatst: 1 april 2018 Geplaatst: 1 april 2018 Nee ik wacht nog steeds totdat kruidenvrouwtje thuis is om te checken of die er is of bij de buren bezorgd is. Track en tracé zegt dat die bezorgd is... Quote Mijn moestuin avontuur vind je ook op InstagramStuur me zeker en berichtje op Instagram als je ook lid bent van het forum
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.