Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Envelop was uiteindelijk dinsdag bij mij en had inderdaad iets vertraging opgelopen. Beetje druk op het werk waardoor ik woensdag te laat bij het postpunt was.

Is gisterenmiddag op de post gegaan maar ik denk dat de postbode daar toen al was geweest.

Oudholland

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Geplaatst:

Vanochtend de envelop op de post gedaan richting kruidenvrouwtje. Was een erg leuke envelop!

Mijn moestuin avontuur vind je ook op Instagram

Stuur me zeker en berichtje op Instagram als je ook lid bent van het forum

Geplaatst:
Envelop was uiteindelijk dinsdag bij mij en had inderdaad iets vertraging opgelopen. Beetje druk op het werk waardoor ik woensdag te laat bij het postpunt was.

Is gisterenmiddag op de post gegaan maar ik denk dat de postbode daar toen al was geweest.

Ow super fijn dan heeft het nog alle tijd om aan te komen

Geplaatst:

De envelop is nog niet aangekomen bij kruidenvrouwtje, terwijl de track & tracé aangeeft dat die aangekomen is...

Geplaatst:

Ik vermoed dat cupcakeje nog in de lappenmand zit, nog geen bericht dat envelop no. 1 weer onderweg is... spoedige beterschap cupcakeje!

Geplaatst:
Volgens mij niet. Niets meer van kruidenvrouwtje vernomen dat die aangekomen is.

Neem nog even met een privé bericht contact met haar op om te checken of de envelop bij haar is. Zo niet, dan zal jij contact op moeten nemen met postnl om te vragen hoe of wat. Dit moet de verzender doen namelijk.

Geplaatst:

Momenteel op werk gezien sommige mensen ook nog een leven hebben. Niets vernomen dat er wat bezorgd is. Pas ergens volgende week thuis om dat NOGMAALS te checken.

Code klopte niet.

En bij de juiste code gaf deze bezorgt aan terwijl doosje niet door brievenbus kan en bode altijd aanbelt

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

Ik vind het eerlijk gezegd niet nodig dat je zo kattig doet Kruidenvrouwtje. De vraag die gesteld wordt is normaal.

Begrijp ik uit jouw bericht goed dat je maar af en toe thuis bent? Dan was het handig geweest om dit bij aanmelden te vermelden, want nu loopt de envelop flink vertraging op.

Geplaatst:

Ik heb ook een leven hoor, drukker dan ooit met studie en werk. Maar ik log elke dag even in omdat ik anders bang ben dat ik een privé bericht mis ( want op één of andere manier komen die melding aan in mijn ‘reclame mail’), en ik zou het vervelend vinden als ik de reden van een vertraging ben.

Het was ook gewoon bedoeld als vraag, niet als commentaar of drammen. Maar vooral envelop 2 heeft veel vertraging, wat gewoon jammer is!

Zou het niet kunnen dat de postbode het bij de buren heeft afgegeven ofzo? Doen ze hier nog wel eens. Ik krijg dan niet altijd een briefje, maar bij post.nl kunnen ze dat wel zien geloof ik.

Geplaatst:
Het gaat hier langzaam beter, de envelop is vandaag op de post gegaan en is onderweg naar gejast zou morgen of overmorgen aan moeten komen
Fijn dat het weer wat beter gaat met je. Had je die ellendige griep? Ik laat weten wanneer de flop er is.
Geplaatst:

Nee ik wacht nog steeds totdat kruidenvrouwtje thuis is om te checken of die er is of bij de buren bezorgd is. Track en tracé zegt dat die bezorgd is...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...