Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zadenenvelop Nederland 2018 ronde 1


Aanbevolen berichten

Haha rabarber nee daar kan ik niks mee. Uiteindelijk wat gevonden bij de action, wel groter dan normaal. Beetje gewisseld en dubbelgevouwen...en hopsa pakketje is door gestuurd richting Natalie. Als iemand kleinere zakjes heeft om mijn zaadjes in te doen...graag. Ik ga nu zakjes bestellen voor de volgende envelop.

T&T code: 3SKABA182614980

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de enveloppe en deze gaat morgen weer op de post.

Groentjuh wil jij mij je adres sturen?

 

@gejast wil je je adres sturen?

 

Dames sturen jullie wel ook even een pb naar de volgende, niet alleen hier een berichtje zetten.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de enveloppe en deze gaat morgen weer op de post.

Groentjuh wil jij mij je adres sturen?

 

@gejast wil je je adres sturen?

 

Dames sturen jullie wel ook even een pb naar de volgende, niet alleen hier een berichtje zetten.

Gedaan. Envelop is op de bus gegaan vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een vraagje. Ik dacht dat er extra gripzakjes in zaten, maar ik zie niks. Hoe komen jullie aan die zakjes? Of waar kan ik die halen?

 

Ik heb vorig jaar online gripzakjes besteld. Ik dacht hier.

 

Ik heb ondertussen wat gevonden bij de boekhandel. Maar bedankt! Ben helemaal klaar voor envelop ‘terug’.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...