Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Ondanks dat ik 6 jaar geleden al eens actief was op het forum, zal ik mezelf even her introduceren

6 jaar geleden waren we ooit trotse eigenaar van een moestuin. Helaas bleek ons leven toen te druk om deze goed te onderhouden, dus hebben we deze moeten opzeggen.

6 jaar later lijken we er wat meer tijd voor te hebben en zijn de kinderen (10, 8, 7 en 5 jaar) extra enthousiast. De moestuin op school is al leuk, dus hoe leuk is een eigen tuin gevuld met je lievelings groenten en fruit.

We hebben een perceel van 100 m2 weten te bemachtigen op het biologische hoekje van de plaatselijke volkstuin.

Ons voornemen is rustig te beginnen, we willen een groot gedeelte vullen met fruitstruiken (frambozen, bramen, kruisbessen, aalbessen, aardbeien) en beginnen met de door de kinderen gekozen groenten (rode kool, wortels, bietjes, sla, boerenkool, aardappelen. Ook zal een bed met plukbloemen komen op verzoek van mijn oudste zoon.

Nu eerst de taak om uit te zoeken welke rassen we willen gaan gebruiken, zoveel keuzes, zoveel wensen.

Geplaatst:

Welkom terug

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Welkom!

Tuinieren met kinderen is hartstikke leuk en al helemaal als ze zelf zo veel ideeen hebben over de inhoud van de tuin. Veel succes en plezier!

Geplaatst:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic