Jorieke123 Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Weet je het zeker Dennis? Dit is een mooie grote al, en een vroege! Anders gaat ie op de tafel of iemand anders moet zich nog melden. (dat daar links is een P9 potje) Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Ik wil even weten wat er in dat p9 potje zit? Mooie rode stengel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Dennis ik zie net dat je frambozen zoekt die kan ik wel voor je meebrengen als je wilt? Hoi Angela, Dat zou super zijn. Ik zit net door je lijstje te kijken, maar zie zo 1-2-3 niet iets wat ik voor je heb. Kan ik nog iets voor je meenemen? Heb nog aardbeiplantjes die het goed doen (zijn stekken van vorig jaar, ras Korona, 1-maal dragend), of pepers, Japanse wijnbes heb ik ook nog goed aangeslagen stekken van. Zaadjes misschien? Nee aarbeien meer dan genoeg en die wijnbes heb ik zelf verwijderd.Mocht je nog bij de supermarkt komen of de action ben ik wel blij met een pakje hooi of een potje met verse kruiden of zo en zo niet ook goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Angela: dat is de 'Lady Leek' voor Ciska Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Die heb ik ook van je gehad maar die van mij blijven nogal iel.Ging me toen ook om de bloemetjes maar ik doe dus iets fout denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Deze staan wat in de halfschaduw en in goeie grond, die doen het ook beter dan de plantjes in de volle zon in onze normale zandgrond. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennis78d Posted April 12, 2018 Author Share Posted April 12, 2018 Weet je het zeker Dennis? Dit is een mooie grote al, en een vroege! Anders gaat ie op de tafel of iemand anders moet zich nog melden. (dat daar links is een P9 potje) Da’s al een flinke rabarber ja De mijne is iets kleiner nu, maar ik heb helaas maar plek voor 1 rabarber. Maar zo’n mooi exemplaar raak je makkelijk kwijt op de MTFD Quote http://www.moestuinforum.nl/blog/dennis78d/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennis78d Posted April 12, 2018 Author Share Posted April 12, 2018 Nee aarbeien meer dan genoeg en die wijnbes heb ik zelf verwijderd.Mocht je nog bij de supermarkt komen of de action ben ik wel blij met een pakje hooi of een potje met verse kruiden of zo en zo niet ook goed. Ik ga even kijken wat ik voor je kan regelen Quote http://www.moestuinforum.nl/blog/dennis78d/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennis78d Posted April 14, 2018 Author Share Posted April 14, 2018 Nee aarbeien meer dan genoeg en die wijnbes heb ik zelf verwijderd.Mocht je nog bij de supermarkt komen of de action ben ik wel blij met een pakje hooi of een potje met verse kruiden of zo en zo niet ook goed. Ik neem 2 pakken hooi mee van de Action, weidehooi, vinden je knagers vast lekker Quote http://www.moestuinforum.nl/blog/dennis78d/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts