Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Dennis78d ruillijst april 2018

dennis78d

Recommended Posts

Dennis ik zie net dat je frambozen zoekt die kan ik wel voor je meebrengen als je wilt?

Hoi Angela,

Dat zou super zijn. Ik zit net door je lijstje te kijken, maar zie zo 1-2-3 niet iets wat ik voor je heb. Kan ik nog iets voor je meenemen? Heb nog aardbeiplantjes die het goed doen (zijn stekken van vorig jaar, ras Korona, 1-maal dragend), of pepers, Japanse wijnbes heb ik ook nog goed aangeslagen stekken van. Zaadjes misschien?

Nee aarbeien meer dan genoeg en die wijnbes heb ik zelf verwijderd.

Mocht je nog bij de supermarkt komen of de action ben ik wel blij met een pakje hooi of een potje met verse kruiden of zo en zo niet ook goed.

Weet je het zeker Dennis? Dit is een mooie grote al, en een vroege! Anders gaat ie op de tafel of iemand anders moet zich nog melden. (dat daar links is een P9 potje)

Photo0195174321523519159.jpg

Da’s al een flinke rabarber ja De mijne is iets kleiner nu, maar ik heb helaas maar plek voor 1 rabarber. Maar zo’n mooi exemplaar raak je makkelijk kwijt op de MTFD

Nee aarbeien meer dan genoeg en die wijnbes heb ik zelf verwijderd.

Mocht je nog bij de supermarkt komen of de action ben ik wel blij met een pakje hooi of een potje met verse kruiden of zo en zo niet ook goed.

Ik neem 2 pakken hooi mee van de Action, weidehooi, vinden je knagers vast lekker