kalverjan Posted March 3, 2018 Share Posted March 3, 2018 Dag allemaal,Ben een man van(nog net)67 jaar en opgegroeid op het platte land in het(zwarte)zand en tussen koeien,varkens,kippen en alle dieren die je maar bedenken kan.Het tuinieren is er eigenlijk gewoon in gesleten,dat was gewoon en normaal op het platte land(misschien ook wel een beetje uit armoede).Later door zelfstandig een eigen(varkens)bedrijf te runnen is door tijdgebrek het tuinieren er een beetje bij in geschoten maar de laatste tijd weer volop bezig.Verder heb nog allerlei interesses zoals klussen,zowel binnen als buiten,vissen,kamperen en nog veel meer,maar het liefst ben ik buiten.Woon sinds enkele jaren,samen met mijn vriendin, aan de rand van een dorp waar ik ook de beschikking heb over een moes/siertuin.Ik ben sinds enkele jaren gepensioneerd dus kom volop tijd te kort.Ik hoop hier op dit forum toch nog wat te leren en wat uit te wisselen.We zien wel.Groetjes KJ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 3, 2018 Share Posted March 3, 2018 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 3, 2018 Share Posted March 3, 2018 Welkom! Quote Kom 15 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! www.moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 4, 2018 Share Posted March 4, 2018 welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harms1 Posted March 5, 2018 Share Posted March 5, 2018 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted March 5, 2018 Share Posted March 5, 2018 Hallo! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted March 5, 2018 Share Posted March 5, 2018 Veel plezier hier! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted March 6, 2018 Share Posted March 6, 2018 Volop tijd tekort, klinkt mij goed in de oren! Heel veel plezier gewenst hier. Met moestuinieren Zul je dat al de nodige jaren hebben gezien al je ervaring Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted March 6, 2018 Share Posted March 6, 2018 Welkom......heerlijk dat je alle tijd hebt voor je hobby en daardoor ook alweer tijd te kort hebt.Houdt in dat veel tijd doorbrengt met leuke zaken en wie wil dat nou niet Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts