Plotiemoos Geplaatst: 17 maart 2018 Geplaatst: 17 maart 2018 Ik heb van de buuv een stapel zakjes oude pompoenzaden gekregen. Houdbaar tot 2012.kan ik hier nog wat mee?ik zou het zonde vinden als ik moeite steek in het voorkweken en er komt niks op. Quote
hoekman Geplaatst: 17 maart 2018 Geplaatst: 17 maart 2018 Zo snel als mogelijk een redelijk aantal in de grond stoppen. Natuurlijk warm binnen. Als er niets opkomt weggooien. Als er wel wat uitkomt kun je verder. Quote
Plotiemoos Geplaatst: 18 maart 2018 Auteur Geplaatst: 18 maart 2018 Dank voor je antwoord. Ik ga ze vandaag in de grond stoppen. Ben benieuwd. Wel fijn te weten dat ze kans maken Quote
bassie76 Geplaatst: 18 maart 2018 Geplaatst: 18 maart 2018 Je kunt de zaden ook tussen vochtig keukenpapier leggen, in een zakje stoppen en warm wegleggen. Is de eventuele kieming makkelijker te volgen/zien. Quote
Plotiemoos Geplaatst: 18 maart 2018 Auteur Geplaatst: 18 maart 2018 Ik begin nu te hopen dat niet alles op komt. Anders heb ik straks 75 plantjes.....Wel mooie. The spickled Swan en een duivenkooi (of zoiets). En de standaard kalebassen. We wachten af of er over een paar weken wat op komt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.