Rabarber Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 (edited) Eindelijk de knoop doorgehakt: ik ben van de partij zondag! Onder het mom van zonder ruilen is de MTFD niet compleet ; dit heb ik in de bonus: ~~~in bewerking~~~ - Aardbeienplantjes. Vorig jaar royaal gekregen, dit jaar royaler weg te geven - Vrouwenmantel zaailing, ideale bodembedekker, heb genoeg (anna3) - Campanula (lila/paars), ideale bodembedekker - Bosaardbei zaailing -Tomatenplantjes:Lollipop 3xSan marzano 1xGolden egg 1xOzark sunset 0x (1x Angela)De barrao 1xPink cherry 0x (1x Indy)Moneymaker 2xReisetomate 3xSungold F1 2xSweet kitty 1xOrange banana 2xSweet million F1 2xTiny tim 1x - Paprikaplantjes:Como di toro rosso 5xYolo wonder 4xSweet californian wonder 4xGolden californian wonder 6x -Peperplantjes:Cayennepeper 1x - Aubergineplantjes:Turkish orange 1x (1x Goldfish, 1x anna3)Black beauty 3xListada de gandia 4xHalflange violette 5x - Knolselderij zaaisel - Assorti ronde plastic bloempotten - Griekse yoghurtemmers met deksel Wel iets te ruilen maar je weet niet waartegen? Ik heb een ruime collectie zaden. Roep waartegen je wilt ruilen en ik kijk voor je. Hier maak je me blij mee:- Stokrozen (zalmroze heb ik al veel, liever andere kleur dus)- Vingerhoedskruid (digitalis)- Rozemarijn- Munt- Dropplant- Bijzondere pompoenzaden- Witte druif- Krulhazelaar- Oreganoplant- Zoete aardappel- Aparte boonsoorten- (zaden van) fleurige niet-standaard bloemen - ...... Edited April 11, 2018 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Leuk dat je komt! Een ouder heerschap op mijn volkstuinen complex kan ik blij maken met een kleine aubergine voor in de kas, de Turkish Orange voldoet aan het signalement qua omvang. Eerder had hij veel succes met een witte variant maar hij heeft geen idee waar ie toen de zaden vandaan had. Helaas heb ik niet iets in de aanbieding waar je omvraagt, maar wellicht kom je op een idee wanneer je mijn lijstje ziet. gr, Goldfish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 11, 2018 Author Share Posted April 11, 2018 Prima, ik hou de aubergine apart voor je. Hoeveel wil je er?Een witte aubergine: kan dat de white eggs zijn? Die had ik vorig jaar staan. Lief klein plantje is dat. Dit jaar niet gezaaid maar ik heb wel zaden voor je als je wilt. Ik heb je lijstje bekeken: moet de kaskomkommer zaailingen zijn? Ik heb wel zaden van een zelfbestuivend ras voor je. Ik heb wel interesse in de vijg osborne prolific, als die er nog is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Hoi , Dat kunnen best white eggs zijn zoals hij ze omschreef.. dus...die ik wil ik best nog snel zaaien!! En daarnaast 1x die Oranje Turk graag. Osborn, kom ik op terug ben even kwijt of ik er nu 2 of 3 van had. De parthogene komkommer had ik graag van je willen hebben, maar ik heb vorig week Vreeken aan omzet geholpen waaronder een van zijn drie of vier zelfbevruchtende rassen. Gaat om Pony F1, ik kan eventueel daarvan een zaailing of zaden met je ruilen voor zaden van het ras dat jij hebt. Wordt vervolgd Goldfish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 11, 2018 Author Share Posted April 11, 2018 Top! Zet ik apart voor je; 1x turkish orange. Zaden white eggs. Zaden komkommer (nog ff checken welke ik had). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 beste Rabarber, Heb interesse in:- campanula- aardbeienplantjes als ze dooddragend zijn Heb jij ev rode spruitjes zaden, rode chinese kool of peterselie erwt?Ook hoge peulen heb ik interesse in IK heb veel op mijn lijst staan, kijk maargroetjes Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 (edited) Ik neem wel wat stokrozen mee, heb er zat. Meer rozetinten van dieproze tot lichtroze. Zou ik een tomatenplantje van je mogen? Als het kan de pink cherry Edited April 12, 2018 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Ik heb wel dropplant (After Eight) voor je! En als je wil ook wel zaden van paarsgestreepte sperziebonen (Rattle Snake). Mag ik vrouwenmantel, en Turkish Orange? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Ik heb als het goed is vingerhoedskruid voor je en oregano en ik heb wel interesse in de ozark sunset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Rabarber wil je de plantjes?Ik wil morgen de boel uitgraven wat nog moet, zaterdag heb ik geen tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 12, 2018 Author Share Posted April 12, 2018 Ik heb als het goed is vingerhoedskruid voor je en oregano en ik heb wel interesse in de ozark sunset Mooie deal Angela, ik zet de ozark sunset apart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 12, 2018 Author Share Posted April 12, 2018 Ik neem wel wat stokrozen mee, heb er zat. Meer rozetinten van dieproze tot lichtroze. Zou ik een tomatenplantje van je mogen? Als het kan de pink cherry Deal! Ik zet de pink cherry apart voor je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 12, 2018 Author Share Posted April 12, 2018 Ik heb wel dropplant (After Eight) voor je! En als je wil ook wel zaden van paarsgestreepte sperziebonen (Rattle Snake). Mag ik vrouwenmantel, en Turkish Orange? Helemaal goed! Ik zet ze apart voor je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Hey rabarber gezellig ! Ik heb wel munt plantje voor je en kan nog een takje rozemarijn in een potje is zondag alleen nog niet geworteld dan. Ik zou graag een vrouwenmantel willen. Leuk voor in boeketten ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 13, 2018 Author Share Posted April 13, 2018 beste Rabarber, Heb interesse in:- campanula- aardbeienplantjes als ze dooddragend zijn Heb jij ev rode spruitjes zaden, rode chinese kool of peterselie erwt?Ook hoge peulen heb ik interesse in IK heb veel op mijn lijst staan, kijk maargroetjes Claudia Hoi Claudy,Ik heb wel campanula en aardbeien voor je. De zaden kan ik je niet aan helpen, net die soorten heb ik niet Heb je van tomaat 2 en 25 er eentje over? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 13, 2018 Author Share Posted April 13, 2018 Hey rabarber gezellig ! Ik heb wel munt plantje voor je en kan nog een takje rozemarijn in een potje is zondag alleen nog niet geworteld dan. Ik zou graag een vrouwenmantel willen. Leuk voor in boeketten ook Top! Ik zet vrouwenmantel voor je apart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted April 13, 2018 Share Posted April 13, 2018 Hai rabarber,Ik heb van sommige soorten heel beperkt gezaaid..moet ik dus kijkenHeb wel zeker nr 10, 15, 17,26 en 28Groetjes Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 Top! Zet ik apart voor je; 1x turkish orange. Zaden white eggs. Zaden komkommer (nog ff checken welke ik had). Hoi, ik heb inderdaad een derde exemplaar van Osborn Prolific. Deze stek heeft er bepaald nog geen zin in, maar wie weet dat het warme weer wonderen gaat doen. Ik neem hem op de bonnefooi voor je mee. Wilde je liever zaad of juist een zaailing van Pony FI hebben (parthogene komkommer) of helemaal niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 14, 2018 Author Share Posted April 14, 2018 Hai rabarber,Ik heb van sommige soorten heel beperkt gezaaid..moet ik dus kijkenHeb wel zeker nr 10, 15, 17,26 en 28Groetjes ClaudiaIk laat me graag verrassen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 14, 2018 Author Share Posted April 14, 2018 Top! Zet ik apart voor je; 1x turkish orange. Zaden white eggs. Zaden komkommer (nog ff checken welke ik had). Hoi, ik heb inderdaad een derde exemplaar van Osborn Prolific. Deze stek heeft er bepaald nog geen zin in, maar wie weet dat het warme weer wonderen gaat doen. Ik neem hem op de bonnefooi voor je mee. Wilde je liever zaad of juist een zaailing van Pony FI hebben (parthogene komkommer) of helemaal niet? Top van de vijg! Als ik kan kiezen ga ik voor zaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 Dan wordt het zaad. Twee stuks genoeg? Heb je nog gekeken welke parthogene komkommer jij hebt? Vijg: ik heb er weinig tegen gepraat, wellicht dat ie echt gaat uitlopen met meer liefde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 15, 2018 Author Share Posted April 15, 2018 Dan wordt het zaad. Twee stuks genoeg? Heb je nog gekeken welke parthogene komkommer jij hebt? Vijg: ik heb er weinig tegen gepraat, wellicht dat ie echt gaat uitlopen met meer liefde.Twee is top. Ik heb gekeken en heb Manny F1 voor je. Zelf ook nog niet geprobeerd, ben erg benieuwd.TLC zal vast helpen met de vijg. Ga m’n best doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts