roosmarij Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 (edited) Hallo allemaal! Ik ben al enige tijd op zoek naar elementen van rode keramiek (soort dubbele holle baksteen) waar je ahw een laag muurtje mee kunt maken. De elementen hebben twee gaten die zo groot zijn dat je er een kleine plant in kunt laten groeien. Weet iemand wat ik bedoel en waar ik die kan kopen? Op het internet kan ik ze niet vinden... Groeten, Marijke. Edited April 30, 2018 by Guest Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Bedoel je deze? Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 je kunt googlen op deze woorden : betonnen stapel bloembakken Dingen zijn niet keramisch, vandaar dat je ze niet vond denk ik. Beton dus. Echt overal te krijgen wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 30, 2018 Author Share Posted April 30, 2018 ja, die betonnen dingen, die ken ik inderdaad wel. Maar er waren vroeger ook van dat soort dingen in keramisch materiaal, met een roodstenen kleur. Mijn probleem met beton is dat er vaak giftige stoffen in zitten, en ik wil er planten in doen waar ik naderhand van wil eten of thee zetten o.i.d. Dus vandaar mijn zoektocht! Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 Het meeste wat ik vind is van plastic, maar deze zijn stapelbaar en van van terracotta : Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 30, 2018 Author Share Posted April 30, 2018 Wauw, dit is wel heel sjiek! Ik houd hem in gedachten, dankjewel! Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 (edited) Dit is niet wat je bedoeld, maar ik vind het ook een leuk idee: Maar dan in terracotta: Edited April 30, 2018 by Guest Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 Hier nog wat inspiratie..... Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted May 5, 2018 Author Share Posted May 5, 2018 oooooooohhh, Patrijs, wat gaaf allemaal!!! Dankjewel! Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts