Mister w Geplaatst: 21 mei 2018 Geplaatst: 21 mei 2018 Hallo iedereen , Heb ik nou luizen aan mijn beukenboom? Quote
Frans Geplaatst: 21 mei 2018 Geplaatst: 21 mei 2018 Wolluis Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Mister w Geplaatst: 21 mei 2018 Auteur Geplaatst: 21 mei 2018 En dat op een beuk?? Weer iets geleerd heb ze nu allemaal fijngeknepen. Quote
Mister w Geplaatst: 23 mei 2018 Auteur Geplaatst: 23 mei 2018 Inmiddels , bezig met wolluis verwijderen, knijpen , waterstraal enz enz. Kan wolluis overslaan op omliggende planten? Misschien is het een idee om de boom helemaal te verwijderen om' besmetting ' te voorkomen? Quote
hoekman Geplaatst: 25 mei 2018 Geplaatst: 25 mei 2018 De wolluis op beuk is een vrij normaal verschijnsel. Mijn boom had dat vroeger ook. Nu is de boom groot en sterk en geen luis meer te bekennen.Ik zou de boom laten staan en vertroetelen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.