SamanthaP Posted June 7, 2018 Share Posted June 7, 2018 Goedemiddag!Weet er iemand waar ik in de buurt van Breda aan compostwormen kan komen? Ik las op t forum iets over Nudge, maar de website werkt op dit moment niet zo goed. Bedankt vast! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted June 7, 2018 Share Posted June 7, 2018 Kijk eens met Google maps satellite view in je directe omgeving of je daar moestuin-achtige tuintjes ziet. Vriendelijk praatje maken met die buren, wellicht hebben ze ook een composthoop en kun je een emmertje compost meekrijgen. Daar zitten gegarandeerd compostwormen in, ook al zie je ze niet. En anders -duurt wat langer- dan komen ze meestal vanzelf in je composthoop. Quote 2023_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippi Posted June 7, 2018 Share Posted June 7, 2018 Die komen gewoon vanzelf, en zo niet is er iets mis met je composthoop, en dat kunnen nieuwe wormen ook niet verhelpen, die vertrekken dan weer net zo hard. Zonde van je geld dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SamanthaP Posted June 8, 2018 Author Share Posted June 8, 2018 Bedankt voor de reacties! Is er een verschil tussen de gewone compostwormen die in de composthoop zitten, en de wormen die gebruikt worden in zo’n wormenbak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roelie Posted June 10, 2018 Share Posted June 10, 2018 Als ik het goed heb leven er in Nederland en België meer dan 20 soorten regenwormen die eigenlijk allemaal min of meer hetzelfde doen als ze in je composthoop wonen dus ik zou mijn centjes mooi in de knip houden als ik jou was, die wormen komen wel in je hoop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts