Do329 Geplaatst: 24 juli 2018 Geplaatst: 24 juli 2018 Hai, Ik heb geen verstand van tuinieren maar de oogst opeten lukt best.Sinds vorig jaar een tuintje met een huisje, alleen het huisje vraagt zoveel werk dat de tuin er een beetje bij in schiet.Heb wel wat staan (tomaat, pepers, broccoli, pompoen, courgette )en het groeit en bloeit vrij aardig. Ik lees graag mee met jullie ervaringen en zal ook mijn ervaring en vragen graag delen Groeten Do. Quote
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 24 juli 2018 Geplaatst: 24 juli 2018 Hoii Do! Oogsten is toch ook het allerleukste? Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Jorieke123 Geplaatst: 25 juli 2018 Geplaatst: 25 juli 2018 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RobO Geplaatst: 25 juli 2018 Geplaatst: 25 juli 2018 welkom, hier heul veel verstand van tuinieren not maar eet niet veel op tegenwoordig Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.