Ruitertje Geplaatst: 22 juli 2011 Share Geplaatst: 22 juli 2011 Ik heb een een paprika waar een paar bruine plekjes opzitten. Maar op de andere paprika zit niks en ze moeten nog rood worden. Mijn vader en moeder zeggen dat komt omdat het veel heeft geregend.Wat denken jullie hier van???????? Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 22 juli 2011 Share Geplaatst: 22 juli 2011 Even een foto maken, kan van alles (of niks) zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frans Geplaatst: 22 juli 2011 Share Geplaatst: 22 juli 2011 Zoals Jorg al zegt , er hoeft niets aan de hand te zijn Ruitertje. Bruine plekken kunnen ook het eerste verschijnsel zijn dat een paprika begint af te rijpen. Kijk maar eens naar deze foto's waar de paprika's in eerste instantie er nogal 'ziekelijk' uit lijken te zien en dan dezelfde paprika's een paar weken later. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ruitertje Geplaatst: 22 juli 2011 Auteur Share Geplaatst: 22 juli 2011 Ik weet niet hoe je er foto's opkrijgt, als jullie even zeggen hoe dat moet dan zet ik er foto's op. Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 23 juli 2011 Share Geplaatst: 23 juli 2011 Z Sorry niet helemaal in het topic, maar jeetje wat een geweldige paprikaplant zeg. Dan doe ik toch iets verkeerd in mijn kasje. Misschien ligt aan het aan de mest die je geeft? Of is dit een bijzonder soort die veel vruchten geeft?Mijn planten hebben drie paprikaatjes hangen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ruitertje Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Share Geplaatst: 23 juli 2011 Hier zijn 3 foto's van de bruine plekjes:WAT IS HET??!! Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 23 juli 2011 Share Geplaatst: 23 juli 2011 Is er een hagelbui geweest? Ik heb wel eens van die plekken gehad door schade van hagel..Of een beest die er in pikt? Als het een ziekte is ken ik het niet. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 23 juli 2011 Share Geplaatst: 23 juli 2011 Als het een ziekte is ken ik het niet.Ik ook niet, ik denk dat je ouders gelijk hebben Ruitertje. Schade door de weersomstandigheden en/of insecten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ruitertje Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Share Geplaatst: 23 juli 2011 Moet ik de paprika eraf halen en weggooien. Omdat het mischien slecht voor de andere paprika's is? Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jooze Geplaatst: 23 juli 2011 Share Geplaatst: 23 juli 2011 Eraf halen en als groene paprika gebruiken. Eventueel kleine stukjes maken en de vriezer in zou ik zeggen! Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 23 juli 2011 Share Geplaatst: 23 juli 2011 Kan, ik zou hem persoonlijk laten hangen voor de smaak (en dat kan ook want het zijn beschadigingen en geen ziekte), maar ik hou dan ook niet van groene paprika's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ruitertje Geplaatst: 24 juli 2011 Auteur Share Geplaatst: 24 juli 2011 Dus ik kan hem laten hangen en dan wordt hij nog rood? Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.