Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoewel de vruchten beter nog een week of drie kunnen hangen, heb ik komend weekend mogelijk wel al Chayote / Gestekelde Labusan voor de liefhebbers die volgend jaar een komkommerachtige willen proberen die in een Nld zomer tot 10 meter lange ranken kan maken. Vrucht, wortel en jong blad is eetbaar.

Geplaatst:

Ja want ik volg hier de Lidl labels, waar ik wel enig vertrouwen in heb. Two-timer is wel een suffe naam geef ik toe.

Er zijn wel meer vijgenrassen die o.a. dankzij de fantasten van Lubera (en eerder bakker.com) als dubbel dragend verkocht worden. Nu klopt dat wel want - in theorie- want wie de zgn Breda oogst weet te redden van de vorst in de winter, kan ook in Nederland tweemaal oogsten. Maar de praktijk ?

Geplaatst: (aangepast)

@ Kruidenvrouwtje.

Jawel want ik heb een groen kratje "gehuurd" in ruil voor Grootmoeder. Als je per se wat wilt geven doe dan maar een paar knoflook tenen als die anders in de weg liggen. Rose de L heb ik zelf , maar viel tegen qua omvang dit jaar).

Die fruitstruikjes... ja daar waren wij nog niet over uitgedacht (hoeveel, soorten etc) dus dat moet een ronde wachten (of wachten totdat vd Spek zijn prijzen na de herstvakantie terug brengt naar 1 a 1.50 euro het stuk).

Valter L is leen ik vanzelfsprekend uit, wil hem natuurlijk wel over een paar maanden weer terug hebben.

aangepast door Gast
Geplaatst:

Ik ga morgen/dinsdag halverwege de ochtend twee MTFD orders ophalen bij Fruitbomen.net Morgen tot een uur of 10 heb je nog kans mij een opdracht mee te geven !

Geplaatst:

Dacht dat groen kratje op een luxe resort vakantie was

Boek gaat ook uit logeren dussss dan heb ik nogsteeds een schuld. We maken het tzt wel goed als boek terug breng

De Rose bevalt me helemaal niet zo... Kwa grote en bewaaropties. De opbrengst verder is prima weinig uitval. Maar zelf ga ik andere soorten planten om te zien wat me beter bevalt. Sowieso soft necks in combinatie van scherper/zachter voor koken/salades. ALS die tuin heb kunnen ze ook eindelijk de grond in

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

@ Anna3 : 2 vd 3 gevraagde rassen heb ik voor je geworteld, de derde is niet geworteld maar neem ik mee op goed geluk. Verder heb ik eventueel Lucida Perfecta voor je of Guirlant.

Geplaatst:

Dank je wel Claudy, ook namens mijn buurmeisje Marie . ik heb 2x Vima Xima voor je, een van de late enkel dragers dus hopelijk net wanneer je terug bent vakantie. Zeker wanneer je de plant niet in de volle zon zet, maar net even wat meer half schaduw.

Geplaatst: (aangepast)

Codering aardbeien:

Geen sticker = Driope

Een = Koningin Louise

Twee= Themis

Drie = Amphririte

Vier = Melia

@ Mellie, Spitskool : Lucida Perfecta & Guirlain (G)

aangepast door Gast

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...