Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Euj, zeg, ik zie bij mij geen zoeteaardappelstekkie staan. Omdat er niet genoeg waren of had je me over t hoofd gezien?

In het laatste geval, ken 't nog? Als niet = ook geen probleem hoor. Mzzl!

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:
  • Auteur

Niet genoteerd idd, goed dat je het nog even zegt! Ik ga kijken hoor, wat ik kan doen nog. Heb er weer 3 in water staan, en heb de moederplant natuurlijk nog. eens zien of ik die ook nog kan splitsen ofzo.

Geplaatst:

Joh kijk maar hoor, zo belangrijk is t niet. Volgend jaar zoete aardappelen is ook best. (Kas is toch moordend vol al) Wat me net nog even te binnen schoot zijn evt wat pitjes mocht je die te veel hebben.

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Heb jij nog wat aan lege eierdoosjes ? Want dan neem ik die voor je mee.

Geplaatst:

We hebben niet echt een ruil. Heb je nog wat nodig van mijn buurman? of wil je wat anders

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:
  • Auteur

heb ik net een aantal dagen mijn lijstje gesloten, kom ik zaailingen van mijn roomse kervel tegen! Klein nog hoor, pas net hun 1e echte blaadjes. Maar dus ideaal om nu op te potten. Wie kan ik blij maken?

Geplaatst:

Hmmmm normaal gesproken zou ik niet reageren, maar aangezien ik las dat de zaden naar anijs smeken, vraag ik of je een zaailing voor mij wil oppotten....kijk dan kan ik de zaden weer voor oranjekoek gebruiken

Geplaatst:

Roomse kervel graag!!

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

Beetje laat maar mocht je nog roomse kervel hebben: graag. Tot straks in elk geval. Gezellig!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic