Ga naar inhoud

Tanja’s MTFD lijstje voorjaar 2019 GESLOTEN - CONTROLE

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het zijn ruim 40 zaden. Ik ben nu de zanden aan het verdelen. Ik heb voor jou en @Goldfish 23 zaden apart geghouden. Het is dus ruimschoots voldoende om ook wat aan Appelvrouw te geven (5 zaden) en nog iemand anders evt blij te maken. Heb er 4 op de vensterbank staan. Of verwarming eigenlijk. Kijken wat het gaat doen!

Geplaatst:

Een jaar of 3 een keer gezaaid, maar ik weet niet meer of de opkomst slecht was, of dat ik ze door verwaarlozing gelijk vermoord heb. In elk geval niets van kunnen oogsten. Waren zaden van Vreeken. Maar ben blij dat ik dit seizoen op herhaling kan dankzij Mellie.

Geplaatst:

Ik ga een poging doen om die zuring op te potten, heeft een flinke wortel dus hopelijk overleeft ie het.

Ik heb wel belangstelling voor een Moringa zaailing.

Geplaatst:
Je kunt mij een plezier doen met basilicumzaad, een selderijstek en als je over hebt een rozemarijnstek. Ik heb ook nog wel een plantje bloedzuring voor je.

Top, staat genoteerd! Ben gek op zuring dus graag.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:
Je kunt mij een plezier doen met basilicumzaad, een selderijstek en als je over hebt een rozemarijnstek. Ik heb ook nog wel een plantje bloedzuring voor je.

Basilicum - check. Selderijstek - check (dat is al een behoorlijke plant geworden trouwens). Rozemarijstek - geen idee of ze het beide hebben overleefd maar als dat zo is gaat de ene in onze tuin is de andere voor jou!

Geplaatst:
Heb je nog een stekje Moringa over voor mij?

Moet lukken Mikki! Wel een kleintje maar met een beetje liefde groeit hij vanzelf.

Geplaatst:

Toegevoegde vraag voor een vriendin die net met haar moestuintje begonnen is: heeft er iemand een rabarberstekje over?

Geplaatst:

Oh super Jorieke, ze is net begonnen, een klein stekje is al veel leuker dan wat zaadjes. Ik neem m graag voor haar mee, dankjewel alvast! Ze wil ook graag mee naar de MTFD maar kan deze paasniet, dus dat wordt najaar. Kan ze je zelf bedanken .

Geplaatst:

Hai Tanja,

Hen nog interesse in de hungarian wax..niet scherp? Peper en de boliviaanse koriander als je doe hebt.

Ik ga nog Yacon halen, is al opgepot ( 4 euro). Mocht je willen en ik nog extra mee kan nemen van de zorgboerderij waar ik het haal...kan ik nog een voor je meenemen.

Groetjes Claudia

Geplaatst:

Hoi Claudia, ik heb geen idee of ik de gewone of de hot hungarian wax heb, wij vonden in het begin de pepers erg mild maar naarmate het seizoen vorderde werden ze wel steeds heter. Wel super lekker, veel vruchten, en een aanrader! Ik neem wat zaadjes voor je mee, je kunt ze nog net zaaien eind april. Verder heb ik ook de boliviaanse koreander voor je aprt gelegd, het zijn maar enkele zaadjes maar met een beetje mazzel krijg je er nog wel een plantje uit.

Wat de yacon betreft, laat die maar heel even zitten. Ik ben een beetje aan de tax van mijn budget . En ik kan me toch straks al uitkeven met van alles. Misschien volgend jaar.Bij nader inzien wil ik toch wel graag een yacon , als je er eentje voor me wilt meenemen graag!

Geplaatst:

Nee, ze zijn gebruikt. Wel allemaal heel goed schoongemaakt. In de kleine heeft vitamine B12 gezeten. In de grotere CBD pasta.

Ik heb geloof ik nog wel ongebruikte kleintjes liggen van een soort die ik onhandig vond bij het injecteden, omdat ze snel luchtbellen hadden. Ik weet niet waar je ze voor wilt gebruiken? Die kan ik evt. wel voor je opzoeken nog.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...