Geplaatst: 8 maart 20196 j FRIESLANDERS pootaardappelen. Vroege aardappelen. Ik heb er teveel. Ik heb er zo'n 24 over. Eventueel heb ik ook citroenmelisse stekken en zaailingen paarse broccoli en knolvenkel. Misschien ook nog wat kool zaailingen. ---------------------------------------------------------------------------- Vandaag even bij mijn dahlias gekeken. Toch weer een aantal met schimmel. En raar genoeg bij de dahlia's die ik apart had om te ruilen niet....Nou, ja...beter als voorgaande jaren...kon ik bijna alles weg doen. Voor nu heb ik te ruil donker roze/paarsige dahlia's te ruil . De kleur is iets paarser dan het draadje. Ik denk dat ik genoeg heb voor 7 mensen.... 15 april 20196 j aangepast door Gast
Geplaatst: 8 maart 20196 j Hadden we vorig jaar geen afspraak gemaakt om andere dingen te zaaien, aangezien er altijd zo een enorme hoeveelheid aan tomatenzaailingen op de ruiltafel staan?
Geplaatst: 8 maart 20196 j Auteur Ik had nu rood gezaaid. Doe jij wit? Die heb ik namelijk niet meer!
Geplaatst: 16 april 20196 j Heb je nog een paar Frieslanders? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 18 april 20196 j Auteur Hier had ik wat extra van besteld, omdat ik het er zo mooi vond uit zien en die neem ik dus ook mee. Andijvie dus....
Geplaatst: 18 april 20196 j Auteur Als je een peper plantje over hebt, dan graag. Zo niet, is het ook goed!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.