Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Goedemorgen

Stan Snijboon

Recommended Posts

Hallo forumleden!

Een paar dagen geleden dacht ik 'Waarom begin ik niet een moestuin?'. Ik deed wat onderzoek op internet en kwam de video's van de Makkelijke Moestuin tegen en leek het me wel wat. Samen met m'n vader heb ik ondertussen al een bak gemaakt in de tuin (zie foto). Aangezien ik er zonder enige ervaring of kennis aan begonnen ben, zit ik met veel vragen - vandaar dat ik me hier heb aangemeld! Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen met bepaalde zaken en het wellicht leuk vinden om mijn proces te volgen!

Met fruitelijke groente,

Stan Snijboon

IMG2019032017391056631553247959.jpg

Hoi Stan,

Een warm welkom van de ene nieuweling naar de ander. Succes, veel plezier en hopelijk straks een goede oogst. Aan het ontbreken van informatie en kennis die men graag met je deelt hier zal het niet liggen.

Groetjes Peggy

Haha leuke Nick! De pop van mijn dochter heet Meisiek Sperzieboon, moest ik direct aan denken.

Wat leuk dat je een idee hebt en gelijk actie onderneemt. Leuk man! Het gaat je vast bevallen en voor je het weet, snoep je wat van je gazon af zodat er meer plek is voor je moesplantjes. Veel plezier!