Stan Snijboon Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Hallo forumleden! Een paar dagen geleden dacht ik 'Waarom begin ik niet een moestuin?'. Ik deed wat onderzoek op internet en kwam de video's van de Makkelijke Moestuin tegen en leek het me wel wat. Samen met m'n vader heb ik ondertussen al een bak gemaakt in de tuin (zie foto). Aangezien ik er zonder enige ervaring of kennis aan begonnen ben, zit ik met veel vragen - vandaar dat ik me hier heb aangemeld! Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen met bepaalde zaken en het wellicht leuk vinden om mijn proces te volgen! Met fruitelijke groente,Stan Snijboon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pegges73 Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Hoi Stan, Een warm welkom van de ene nieuweling naar de ander. Succes, veel plezier en hopelijk straks een goede oogst. Aan het ontbreken van informatie en kennis die men graag met je deelt hier zal het niet liggen. Quote Groetjes Peggy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saalk86 Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Welkom!! Ben zelf trouwens ‘groot fan’ van Moestuin TV op YouTube!! Quote Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Welkom Stan! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted March 23, 2019 Share Posted March 23, 2019 Haha leuke Nick! De pop van mijn dochter heet Meisiek Sperzieboon, moest ik direct aan denken. Wat leuk dat je een idee hebt en gelijk actie onderneemt. Leuk man! Het gaat je vast bevallen en voor je het weet, snoep je wat van je gazon af zodat er meer plek is voor je moesplantjes. Veel plezier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted March 25, 2019 Share Posted March 25, 2019 Welkom. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts