Claudia69 Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Ik zie dat deze al wel een keer gezaaid werd hier en vroeg me af of dit een blijvertje zou zijn. Zijn de planten voldoende productief en de peultjes lekker? Kiemen en groeien ze snel of hebben ze wel wat tijd nodig voor ze uit te planten zijn? Ze mogen, voor zover ik zie, vanaf eind april ook buiten gezaaid maar houden wel van warmte. Meer behandelen zoals boontjes dus? De ijsheiligen afwachten en niet te vroeg uitplanten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luig81 Posted March 23, 2019 Share Posted March 23, 2019 Hier zeker wel een blijvertje Doen het het beste in een kasjeProductie is niet heel hoog maar de smaak maakt het meer dan goedNemen niet veel tijd of ruimte in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudia69 Posted March 23, 2019 Author Share Posted March 23, 2019 Dan kan ik ze misschien als onderbegroeiing onder de tomaten gebruiken, in de tunnelkas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted March 23, 2019 Share Posted March 23, 2019 Het blijven bescheiden plantjes met een rode bloei. Wel grappig, maar ik had er niet zoveel mee. Onderbegroeiing in de kas is vast wel een leuke mogelijkheid. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudia69 Posted March 24, 2019 Author Share Posted March 24, 2019 Ik ga het proberen. Mijn grond is redelijk zanderig en snel droog. Mulchen en/of onderbegroeiing voorzien maakt veel verschil. Eens kijken wat ze geven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts