Xary Posted March 31, 2019 Share Posted March 31, 2019 Hallo Ik lees al een tijdje mee op het forum maar ik had nog nooit iets gepost.Dus ik dacht misschien is het eens tijd om dat te veranderen. Ik heb een moestuin van 100m2. Dit is het tweede jaar dat ik de tuin heb.In het eerste jaar kwam ik erachter dat de tuin al jaren verwaarloosd was en vol zat met haagwinde.Toen ik de tuin kreeg hadden ze deze gevreesd. De eerste maanden heb ik vooral gespit om alle wortels eruit te krijgen.Maar helaas, het zat echt van voor naar achten vol met wortels van de haagwinde en diep ook. Toen heb ik besloten om bakken te plaatsen.Nu in het tweede jaar staan alle bakken er, met dank aan mijn vader. En kan ik echt proberen om iets te laten groeien. Dit is mijn eerste moestuin. En ik lees graag alle verhalen en tips hier op het forum. Voordat ik de tuin kreeg. Iemand op het complex had er een foto van gemaakt. Zo kreeg ik de tuin, net begonnen om een pad te leggen. Huidige situatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moestuinhier Posted March 31, 2019 Share Posted March 31, 2019 Hallo Ik ben ook nog maar net nieuw ingeschreven hier maar wilde toch even zeggen dat het mooi om te zien is hoe de boel is opgeknapt en klaar wordt gemaakt voor een mooi moestuinseizoen. Veel succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 1, 2019 Share Posted April 1, 2019 welkom allebei! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted April 1, 2019 Share Posted April 1, 2019 Welkom hier. Daar heb je flink wat werk verricht! Je moestuinburen zullen ook wel heel blij zijn dat jij de tuin hebt overgenomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted April 1, 2019 Share Posted April 1, 2019 Welkom! Wat een verandering zeg, ongelooflijk.. Dat ziet er ontzettend goed uit! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted April 1, 2019 Share Posted April 1, 2019 Welkom, Wat een oerwoud met die winde en smeerwortels.Ik hoop dat je loon naar werken krijgt met je bakken. Succes! Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted April 3, 2019 Share Posted April 3, 2019 Woe wat een verschil! Prachtig om zo veel resultaat te zien van je inspanningen. Welkom en veel plezier alletwee! Groene groetjes en zon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crootje Posted April 3, 2019 Share Posted April 3, 2019 Welkom! En je hebt eer van je werk zeg, dat is opgeknapt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xary Posted April 3, 2019 Author Share Posted April 3, 2019 Dank je wel allemaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts