Geplaatst: 10 april 20196 j Onze kippen leggen goed, we hebben er ook wat teveel lopen op dit moment (zie mijn advertentie voor de verkoop van een aantal hennen, elders op dit forum ) Dus bij deze bied ik eieren aan! In doosjes van 10 stuks. 1 doosje per persoon, ruilen voor iets lekkers Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 10 april 20196 j Doe maar een doosje Heb trouwens ook lege eierdoosjes van 6 voor je....zal ik meenemen?
Geplaatst: 11 april 20196 j Auteur Ok, doosje voor Anna, doosje voor Ciska. En dan zijn er nog meer! (of beter: er komen er meer. Ze moeten nog gelegd worden ) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 11 april 20196 j 2 doosje voor Anna en 2 doosje voor cissie Wat een luxe zoveel eieren....
Geplaatst: 12 april 20196 j Cup je kan beter de eieren eten die doosjes zijn nogal droog.Raak je van verstopt
Geplaatst: 19 april 20196 j Auteur Ik beloof iedereen eieren, en prompt gaan de dames minder leggen Ik heb sowieso voor iedereen (uit dit topic...) 1 doosje! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.