Geplaatst: 19 april 20196 j Vanmorgen bij het leeghalen van de composthoop had ik ineens een nestje met 3 muizen op m'n schep , Nestje totaal vernield en ikzit met 3 babymuisjes Wat doen jullie met de muisjes in zo'n geval?
Geplaatst: 20 april 20196 j Auteur ik heb ze elders in het gras gezet , ze waren al best groot, ik kan het dan niet over mijn hart verkrijgen om ze te doden , Terwijl mij zoon zei; zullen we ze in de muizenval stoppen ? Net z'n moeder
Geplaatst: 20 april 20196 j Vorig jaar in de kas ook een nestje babymuisjes verstoord. Vond er de volgende dag nog 1 terug in de grond, opeens kwam er gepiep uit de aarde... Minimuisje.... en wat nu dacht ik, dat wordt echt geen flesjes geven oid... Deze heb ik vervolgens in zakdoeknestje (want het was wel frisjes) buiten de kas geplaatst waar ik de ouders heen had zien schieten. Paar uur later was ie weg.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.