windindewilgen Geplaatst: 24 mei 2019 Geplaatst: 24 mei 2019 Op zaterdag 29 juni organiseer ik een abrikoos en perzik dag in lelystad. Inloop vanaf 13.00 uur, start 14.00 uur. Er staat koffie en thee klaar. Adres: wind in de wilgen, bronsweg 25, lelystad. met groet van wim. Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl
Jorieke123 Geplaatst: 24 mei 2019 Geplaatst: 24 mei 2019 Tof, zeer grote kans dat wij komen! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
weknow Geplaatst: 25 mei 2019 Geplaatst: 25 mei 2019 Hallo Wim, Ik ben net terug van vakantie (vandaar geen eerdere reactie) en ga deze datum doorgeven aan een aantal mensen. Je hoort er nog van via gewone email. Ik ga zeker proberen te komen (maar wil wel manieren zoeken hoe de lange reis beter behapbaar te maken). Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Charly Geplaatst: 13 juni 2019 Geplaatst: 13 juni 2019 Wij - of ik - gaan ook van de partij zijn naar alle waarschijnlijkheid (meende dat ik dat al geschreven had, maar zie het bericht niet meer?) Quote wees bevriend met kleine dingen
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 17 juni 2019 Geplaatst: 17 juni 2019 Jammer zit dan helaas in Dokkum Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
motormuis Geplaatst: 18 juni 2019 Geplaatst: 18 juni 2019 Wat jammer nou, dan zijn wij onderweg naar Hongarije als het goed is. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 juni 2019 Geplaatst: 23 juni 2019 Aiii, als het echt zo warm wordt zaterdag, zoals nu op de grafieken staat, dan blijven wij thuis Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Charly Geplaatst: 26 juni 2019 Geplaatst: 26 juni 2019 Mja. Hier worden ook temperaturen aangegeven van over de 30 graden... Vrees dat dat ook voor ons wat te veel van het goede is. Helaas! Quote wees bevriend met kleine dingen
MarjaP Geplaatst: 7 april 2024 Geplaatst: 7 april 2024 Beste Wim, de uitnodiging staat ik mijn agenda, probeer zeker te komen. Quote
Yuras Geplaatst: 7 april 2024 Geplaatst: 7 april 2024 @MarjaP Helaas, dat is de topic van 2019... Om Wim te bezoeken, moet je hem via www.windindewilgen.nl contacteren..... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.