Jump to content

Nieuw lid

Annemieke1961

Recommended Posts

Hallo ik ben 58 jaar en na 10 jaar weer een tuintje, ik ben dus weer in de leer. Druk metgroente kruiden, bloemen en planten, en onkruid. Zevenblad heb ik ontdekt dat dit goed iis voor reuma en jicht, ikheb er net thee van gezet, en moet zeggen smaakt prima eigenlijk weinig smaak, denk dat ik er munt bij doe. Ook muursla ga ik uit proberen als groente net als zevenblad, ookdat staat op mijn lijstje. Ik geniet van elk plantje en benieuwd wat er allemaal opkomt. En wat ik nog meer ga ontdekken.

Welkom op het forum! Leuk om erna 10 jaar weer mee te beginnen.

Een tipje maar wellicht weet u dat al.

Als je zevenblad wilt telen voor thee gebruik. Zou ik deze in een bak of pot zetten, en niet direct in de tuin. Aangezien deze plant heel erg lastig uit de tuin te krijgen is. Wordt daarom ook tuinmanverdriet genoemd.

rorror.png

Gebreksverschijnselen in paprika of pepers

18 gewassen gebreksverschijnselen (english only)

Heb je oude moestuin-, chilipeper-, voedingsstoffen-, plantphysiology boeken over die je niet meer gebruikt? Dan ontvang ik deze graag als donatie. Stuur mij een privebericht voor de adresgegevens. Boeken worden gebruikt als naslag werk om antwoorden te geven, en voor de ontwikkelen van de encyclopedie voor op deze website.