Mister w Geplaatst: 8 september 2019 Geplaatst: 8 september 2019 onze buren vinden ons veels te vroeg vogels voeren, ik voer vanaf september om de vogels in de tuin te houden. Wat doen jullie? Ben ik te vroeg? Quote
Ktrijn Geplaatst: 8 september 2019 Geplaatst: 8 september 2019 Volgens Natuurpunt kan je het hele jaar door voederen. Linkje Quote
rorror Geplaatst: 8 september 2019 Geplaatst: 8 september 2019 Ik voer de eendjes dagelijks, aangezien ik dat vanaf het terras kan doen.Dan hang ik wel pinda op, omdat hier in de bomen 50 groene parkieten zitten, en dat is leuk als die langs komen.Maar echt 'bij' voeren. Doe ik pas in de winter als het lastig voor de vogels is om eten te zoeken. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
harms1 Geplaatst: 8 september 2019 Geplaatst: 8 september 2019 Ik vind het rijkelijk vroeg ....ik zou zelf niet eerder beginnen met bijvoeren dan November Quote
Flup Geplaatst: 8 september 2019 Geplaatst: 8 september 2019 Mijn hele tuin is een grote vogelvoeroase nu. Zonnenbloemen in overvloed, zaden van andere bloemen ook. Vogelvoer koop ik pas in de wintermaanden, nu nog niet. Quote
Mellie Geplaatst: 9 september 2019 Geplaatst: 9 september 2019 Ik voer pas bij wanneer het vriest dat het kraakt. Dus waarschijnlijk nooit meer gezien de winters Quote
Jorieke123 Geplaatst: 9 september 2019 Geplaatst: 9 september 2019 Hier vriest het elke winter dat het kraakt Maar dan nog voer ik ze niet bij. Genoeg velden met uitgebloeid onkruid enz. En laat ik het geknoeide varkensvoer niet vergeten ook... dus op zich voer ik ze wel bij. Indirect Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Trea Geplaatst: 9 september 2019 Geplaatst: 9 september 2019 Ik voer de kleine vogels ook indirect bij. Het hele jaar. Omdat ik voor mijn kippen s avonds altijd granen in de kippenren strooi. Zo gaan ze makkelijk de ren in en kunnen ze met een volle krop op stok. De kleine vogels zoals mussen kunnen door het roofvogelnet in en uit de ren. Zij pikken graag een graantje mee. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.