Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Grow your own drugs gezien, en dan?

Featured Replies

Geplaatst:

Niemand met een dvd recorder onder de fans van grow your own drugs? Of een videorec. kan ook nog, toch?

Geplaatst:

Wat goed Pet, eindelijk is het na te lezen. thnkx

De uitzending van vandaag was interressant; een balsem met citroenmelisse om koortslip te behandelen en te bestrijden

Een verzachtende creme te gebruiken bij insectenbeten en brandnetelbrand met smalle weegbree

en een scrub met oa pepermunt, rozemarijn en eucalyptus. ( zelf vind ik room gemengd met zout wel zo simpel ).

Geplaatst:

Ik heb deze dagen een stuk of 4 of 5 afleveringen op Youtube zitten kijken.

Dan kan je de beelden ook stilzetten, of terugluisteren, maar soms gaat ie wel erg snel, met snel nog even een extra productje toevoegen....

En ik ben het ook eens met Jorieke.... alles lijkt simpel te realiseren, en ineens wordt er weer iets exotisch toegevoegd. Op zich niks mis mee, maar... hoe kom ik bv. ineens aan verse eucalyptus bladeren??? Ik zou geen flauw idee hebben... worden diverse malen zomaar ineens erbij gegooid...

Geplaatst:
Ik heb alle recepten op deze site gevonden:

http://tvnz.co.nz/grow-your-own-drugs/drugs-recipes-2958156

thnx, ik heb ze even gekopieerd om nog eens na te lezen. Die keelsnoepjes vond ik ook wel cool... alleen uit mijn hoofd herinner ik me ... arabische gom.... in een hoeveelheid die me bizar overkwam, wat prijs betreft... dat spul is normaal gesproken te koop voor een paar euro per gram.... ik neem aan dat hij iets anders had... want honderden euro's voor een paar keelsnoepjes lijkt me niet kloppen....

edit:

Ook niet goedkoop, maar meer betaalbaar: http://www.gekruid.be/arabische-gom.html

Geplaatst:

Vorige week vrijdag vergeten te kijken,:( was druk met inmaken oogst ivm vakantie.

En afgelopen vrijdag dus ook niet gezien en vergeten op te nemen.Zat ik heerlijk te genieten van dat ding wat hier al weken niet te zien is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.