Jump to content

Grow your own drugs gezien, en dan?

appelvrouw

Recommended Posts

Over krap 45 minuten op RTL4...!

Edit: Nu ik heb het gezien, wat een wervelwind die man. Wil je de recepten volgen/opschrijven mag je wel een steno-expert zijn...maar misschien kan je het allemaal nog even nalezen? Of moet je het boek kopen?

Frank als ik jou was zou ik nu de Gojibesplanten vooraan zetten...ik wil er wel een!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Jawel vrienden maar vergeet niet dat ik hier in een dorp met een dun draadje zit...waar het internet doorheen komt. Iets terugkijken is een crime..je kan dan inderdaad Noors leren ondertussen. Maar in NL kan ik weer kijken. Zo`n opnameapparaat heb ik helaas niet. Dus ik hoopte op een website waar je alles nog eens rustig terug kan lezen

Was leuk ja , en die bes staat ook op mijn verlanglijstje. Kan goed in pot werd gezegd. Deze gingen in de kippensoep die het immuumsysteem versterkt. De ingrediënten werden tegelijk in de pan gemikt en gekookt, ook wel eens handig.

Bramen helpen tegen ouderdom, staat ook bij aantekeningen .

Beste kiwi die werd genoemd was Jenny. Een masker gemaakt van papaya, kiwi en plantaardige gelatine.

En de combinatie van vijg en senna tegen verstopping.

Nu maar hopen dat ik er volgende week, zelfde tijd erg in heb om te kijken .

Was leuk ja , en die bes staat ook op mijn verlanglijstje. Kan goed in pot werd gezegd. Deze gingen in de kippensoep die het immuumsysteem versterkt. De ingrediënten werden tegelijk in de pan gemikt en gekookt, ook wel eens handig.

Bramen helpen tegen ouderdom, staat ook bij aantekeningen .

Beste kiwi die werd genoemd was Jenny. Een masker gemaakt van papaya, kiwi en plantaardige gelatine.

En de combinatie van vijg en senna tegen verstopping.

Nu maar hopen dat ik er volgende week, zelfde tijd erg in heb om te kijken .

Kijk, die website heb ik helemaal niet nodig, wij hebben Helena!!! ( Wat neem jij voor je geheugen Helena?)

Geheugen weinig, pen en papier; das al . Wel die soep leek me best lekker, maar wat een vracht aan gember, peper ( mét zaad nog wel ) en knoflook. Daar willen de niet gewenste indringers wel van op de loop, dat snap ik....

ik heb de 2 boeken van deze jongen kan eventueel wel wat inscannen en mailen. Niet t hele boek natuurlijk.

Een lief aanbod Nicolette! wat erg leuk zou zijn de kleine gemakkelijke dingetjes, met wat we in de tuin hebben. Zoiets als ik gisteren zag met papaja enz. zou ik niet snel doen, maar wat receptjes met de gewone kruidjes.Bedankt voor het voorstel!

Ik heb zn boek weer verkocht een tijd terug... Ik kon er echt bijna niets mee (wil zo min mogelijk moeten kopen, en overal ging wel gember, een kiwi, een papaya, of een of ander vaag chemisch goedje in)

Giga-gaas.nl

Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! 

moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ 

tja gember, papaya en kiwi koop ik hier gewoon op de dinsdag markt en als je de vitamine c bedoeld die hij bij sommige dingen toevoegt die koop ik in de natuur winkel. Vind het op zich mee vallen met de rare ingrediënten. Maar kan me voorstellen als je erg zelfvoorzienend wilt zijn dat je dat niet wilt aanschaffen.

• 2 weeks later...

Een YouTube filmpje, maar dan Duits ingesproken: http://www.youtube.com/watch?v=s4hxzo7Vm4Y over het gebruik van wortels.

Hierin maakt hij zelfs ijs met een goede werking

En die keuken is idd geweldig! Wat een heerlijke ruimte om in te werken.

Deel 1 over hoe je bomen kunt gebruiken: http://www.youtube.com/watch?v=QCwDO0TK7EE&feature=related

Deel 2 over het gebruik met bloemen: http://www.youtube.com/watch?v=jBVD11rwHsg&feature=related

Deel 3 met fruit: http://www.youtube.com/watch?v=3DPJLPjhtBU&feature=related

En deel 4 met kruiden: http://www.youtube.com/watch?v=3DPJLPjhtBU&feature=related

Good things come in small packages

Ze vragen er geld voor als je het terug wilt zien...

Echt? Verdorie...

Helena ( met het goede geheugen en pen en papier) heb jij gekeken?

haha helena met het goede geheugen is vergeten te kijken. Die heeft echt vakantie gehouden.

Als we nu allemaal proberen te noteren tijdens de uitzending moet er toch wel iets compleets uitkomen? Bij de onderwerpen die mijn interesse niet echt hebben doe ik geen moeite meer. Gaat echt snel. Wat wel helpt met snel schrijven is; noteren terwijl je tv kijkt, schrijven zonder kijken op het papier dus. Zie je achteraf wel wat er nog te ontcijferen valt. Dat is zo ik het doe

Ze vragen er geld voor als je het terug wilt zien...

Echt? Verdorie...

Helena ( met het goede geheugen en pen en papier) heb jij gekeken?

haha helena met het goede geheugen is vergeten te kijken. Die heeft echt vakantie gehouden.

Als we nu allemaal proberen te noteren tijdens de uitzending moet er toch wel iets compleets uitkomen? Bij de onderwerpen die mijn interesse niet echt hebben doe ik geen moeite meer. Gaat echt snel. Wat wel helpt met snel schrijven is; noteren terwijl je tv kijkt, schrijven zonder kijken op het papier dus. Zie je achteraf wel wat er nog te ontcijferen valt. Dat is zo ik het doe

Ja goed idee...helaas vandaag vergeten. Ik heb Jos Moestuinforum op bezoek, en er wordt vooral veel gekletst..over groentes vooral wel veel geleerd vandaag dus, maar weinig over "my own drugs"..