appelvrouw Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Over krap 45 minuten op RTL4...! Edit: Nu ik heb het gezien, wat een wervelwind die man. Wil je de recepten volgen/opschrijven mag je wel een steno-expert zijn...maar misschien kan je het allemaal nog even nalezen? Of moet je het boek kopen? Frank als ik jou was zou ik nu de Gojibesplanten vooraan zetten...ik wil er wel een! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Je kunt het natuurlijk ook even opnemen, en terug kijken. Vond het een leuk programma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis29 Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 stom vergeten te kijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wouttie75 Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 uitzending gemist.nl ? Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 5, 2011 Author Share Posted August 5, 2011 Jawel vrienden maar vergeet niet dat ik hier in een dorp met een dun draadje zit...waar het internet doorheen komt. Iets terugkijken is een crime..je kan dan inderdaad Noors leren ondertussen. Maar in NL kan ik weer kijken. Zo`n opnameapparaat heb ik helaas niet. Dus ik hoopte op een website waar je alles nog eens rustig terug kan lezen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Was leuk ja , en die bes staat ook op mijn verlanglijstje. Kan goed in pot werd gezegd. Deze gingen in de kippensoep die het immuumsysteem versterkt. De ingrediënten werden tegelijk in de pan gemikt en gekookt, ook wel eens handig. Bramen helpen tegen ouderdom, staat ook bij aantekeningen .Beste kiwi die werd genoemd was Jenny. Een masker gemaakt van papaya, kiwi en plantaardige gelatine. En de combinatie van vijg en senna tegen verstopping. Nu maar hopen dat ik er volgende week, zelfde tijd erg in heb om te kijken . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 5, 2011 Author Share Posted August 5, 2011 Was leuk ja , en die bes staat ook op mijn verlanglijstje. Kan goed in pot werd gezegd. Deze gingen in de kippensoep die het immuumsysteem versterkt. De ingrediënten werden tegelijk in de pan gemikt en gekookt, ook wel eens handig. Bramen helpen tegen ouderdom, staat ook bij aantekeningen .Beste kiwi die werd genoemd was Jenny. Een masker gemaakt van papaya, kiwi en plantaardige gelatine. En de combinatie van vijg en senna tegen verstopping. Nu maar hopen dat ik er volgende week, zelfde tijd erg in heb om te kijken . Kijk, die website heb ik helemaal niet nodig, wij hebben Helena!!! ( Wat neem jij voor je geheugen Helena?) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Geheugen weinig, pen en papier; das al . Wel die soep leek me best lekker, maar wat een vracht aan gember, peper ( mét zaad nog wel ) en knoflook. Daar willen de niet gewenste indringers wel van op de loop, dat snap ik.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 ik heb de 2 boeken van deze jongen kan eventueel wel wat inscannen en mailen. Niet t hele boek natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 6, 2011 Author Share Posted August 6, 2011 ik heb de 2 boeken van deze jongen kan eventueel wel wat inscannen en mailen. Niet t hele boek natuurlijk. Een lief aanbod Nicolette! wat erg leuk zou zijn de kleine gemakkelijke dingetjes, met wat we in de tuin hebben. Zoiets als ik gisteren zag met papaja enz. zou ik niet snel doen, maar wat receptjes met de gewone kruidjes.Bedankt voor het voorstel! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Hij heeft jammer genoeg bijna alleen maar recepten waarvan minimaal 1 ingrediënt uit een ver warm land moet komen. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 valt wel mee hoor Jorieke, ik heb er al aardig wat uit kunnen maken wat hier ook gewoon verkrijgbaar is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Ik heb zn boek weer verkocht een tijd terug... Ik kon er echt bijna niets mee (wil zo min mogelijk moeten kopen, en overal ging wel gember, een kiwi, een papaya, of een of ander vaag chemisch goedje in) Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Ik heb de aflevering ook gezien, maar ik kan er niet zoveel mee. Wel leuke jongen. En die soep was wel aantrekkelijk. Ook zonder ziek zijn. Mogelijk zou ik van sommige ingrediënten dan wat minder toevoegen. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 tja gember, papaya en kiwi koop ik hier gewoon op de dinsdag markt en als je de vitamine c bedoeld die hij bij sommige dingen toevoegt die koop ik in de natuur winkel. Vind het op zich mee vallen met de rare ingrediënten. Maar kan me voorstellen als je erg zelfvoorzienend wilt zijn dat je dat niet wilt aanschaffen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Hij kan het wel leuk brengen verder, zijn keuken (die in die kas/serre) is echt gaaf! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Vandaag vergeten te kijken, was veel te druk met inmaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 19, 2011 Author Share Posted August 19, 2011 Ik precies hetzelfde..vijgenjam..als ik in nl ben kijk ik op uitzending gemist Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis29 Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Ze vragen er geld voor als je het terug wilt zien... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wouttie75 Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 ja dat had ik ook gezien, you tube zijn ze ook op te vinden alleen dan geen ondertiteling. Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 21, 2011 Author Share Posted August 21, 2011 Ze vragen er geld voor als je het terug wilt zien... Echt? Verdorie...Helena ( met het goede geheugen en pen en papier) heb jij gekeken? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Een YouTube filmpje, maar dan Duits ingesproken: http://www.youtube.com/watch?v=s4hxzo7Vm4Y over het gebruik van wortels.Hierin maakt hij zelfs ijs met een goede werking En die keuken is idd geweldig! Wat een heerlijke ruimte om in te werken. Deel 1 over hoe je bomen kunt gebruiken: http://www.youtube.com/watch?v=QCwDO0TK7EE&feature=related Deel 2 over het gebruik met bloemen: http://www.youtube.com/watch?v=jBVD11rwHsg&feature=related Deel 3 met fruit: http://www.youtube.com/watch?v=3DPJLPjhtBU&feature=related En deel 4 met kruiden: http://www.youtube.com/watch?v=3DPJLPjhtBU&feature=related Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Ze vragen er geld voor als je het terug wilt zien... Echt? Verdorie...Helena ( met het goede geheugen en pen en papier) heb jij gekeken? haha helena met het goede geheugen is vergeten te kijken. Die heeft echt vakantie gehouden. Als we nu allemaal proberen te noteren tijdens de uitzending moet er toch wel iets compleets uitkomen? Bij de onderwerpen die mijn interesse niet echt hebben doe ik geen moeite meer. Gaat echt snel. Wat wel helpt met snel schrijven is; noteren terwijl je tv kijkt, schrijven zonder kijken op het papier dus. Zie je achteraf wel wat er nog te ontcijferen valt. Dat is zo ik het doe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 26, 2011 Author Share Posted August 26, 2011 Ze vragen er geld voor als je het terug wilt zien... Echt? Verdorie...Helena ( met het goede geheugen en pen en papier) heb jij gekeken? haha helena met het goede geheugen is vergeten te kijken. Die heeft echt vakantie gehouden. Als we nu allemaal proberen te noteren tijdens de uitzending moet er toch wel iets compleets uitkomen? Bij de onderwerpen die mijn interesse niet echt hebben doe ik geen moeite meer. Gaat echt snel. Wat wel helpt met snel schrijven is; noteren terwijl je tv kijkt, schrijven zonder kijken op het papier dus. Zie je achteraf wel wat er nog te ontcijferen valt. Dat is zo ik het doe Ja goed idee...helaas vandaag vergeten. Ik heb Jos Moestuinforum op bezoek, en er wordt vooral veel gekletst..over groentes vooral wel veel geleerd vandaag dus, maar weinig over "my own drugs".. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Klets vooral fijn verder met Jos. Toepasselijke achternaam heeft hij. Vandaag wel goed bij kunnen houden, zal er straks voor gaan zitten om de recepten for your drugs door te geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts