mastert Posted December 22, 2019 Share Posted December 22, 2019 Ooit een keer bij Fruibomen.net een Worcesterbes gekocht. Ik zag, en proefde geen enkel verschil, met de Jostabes, die ik daar gekocht had. Gelukkig, mocht ik de plant terug brengen, dus op zich geen klachten. Maar in het onderwerp Jostabes,kwam de Worcesterbes ter sprake. Dat hij doornen had. Ben nu eens gaan kijken op het internet. En dat ziet er heel anders uit, als mijn struikje toen. Wel ook een zeer sterke groeier, maar ook nog met doornen. MAAR!, ook super productief, en met een goede, en unieke smaak. Dus volgens velen toch de moeite waard, om in de tuin te zetten. Weet iemand, waar ik in Nederland de Worcesterbes kan kopen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roeier Posted December 22, 2019 Share Posted December 22, 2019 Ik zie hem in elk geval bij Esveld in Boskoop staan. Ik heb geen ervaring met die zaak, maar het is misschien voor jou binnen reisafstand: https://www.esveld.nl/zoeken.php?zoekterm=Worcesterbes&pagina=1&product=planten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mastert Posted December 22, 2019 Author Share Posted December 22, 2019 @Roeier, bedankt voor de tip. Ben daar eerder geweest, inderdaad wel aan te rijden. Ik ben er een paar keer wezen kijken, toen ik naar fruitbomen.net ging. Wat duurder, dan veel andere aanbieders van fruitstruiken, maar als je dan krijgt, waar je voor betaalt, is dat niet zo erg. Best wel een mooi bedrijf. Ik ga zeker een keer kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...