Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Lastig geslapen Rob?

salade van bietjes en andijvie. Gewokte broccoli met zoute sojasaus. Bernadette aardappel. Procureurlapje๐Ÿ˜‹

• Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde ย ๐ŸŒŽ

Geplaatst:

Kippensoep met eigen kipjes en lavas, peterselie en bieslook. Ik vind lavas zรณ heerlijk in soep. Mmm, zo meteen nog maar een kopje. De buren hebben ook een pannetje gehad gisteren. Kan iedereen er weer tegen aan

• Like 1
Geplaatst:

Lekker Mellie, en lief voor de buurtjes
Hier ook eigen kip. In de oven. Heel met pompoen en pieper en heel veel kruiden. Mijn handen ruiken goddelijk. Ook na 2x wassen. Dus dat gaat vast goed komen.

• Like 1

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Vanochtend muesli met vanilleyoghurt! En daar ging plots 1 emmer yoghurt er doorheen. De 3 l tr rijstepap is ook al op.

Het avondeten zat helemaal niets uit eigen tuin in. Morgen weer erwtensoep van gisteren. Daar zat kalkoenbouillon en suppengewรผrz in. Alle andere zaken waren gekocht. Desalniettemin heerlijk en nu al zin in morgen!

Geplaatst:

Oh wat een leuk idee! En gefrituurd natuurlijk?

wij aten een simpele pasta met tomaat wortel kruiden en sardienen. Andijviesla erbij, bietje erdoor.

• Like 1

Geplaatst:

Vanavond een pompoensoep en heel veel kleine hapjes. We eten buiten, dus nu maar hopen dat het droog blijft! Corona of biet, tis natuurlijk wel Sint Maarten, dus dan maar op een andere manier het feestelijk houden.

Geplaatst:

Pizza met de laatste paprikaatjes erop, ui rossa plata en rucola uit de kas. De saus natuurlijk zelf gemaakt,van de zomer al dus uit de vriezer.

• Like 1

Geplaatst:

Vanochtend een mega radijs gesneden. Heb hem al een paar dagen geleden geplukt, maar hrt kwam er maar niet van te eten. Zo bijzonder, zoโ€™n giga radijs die ook nog eens lekker smaakt รฉn heel sexy kan zitten.

16d1bd7684318b3b2c965720d45b00a3.jpg

I love it when you talk radish

Ik zat vol verbazing te vertellen over de mega radijs die normaal smaakt en niet zaad is gaan schieten. Vraagt de dochter of dat mijn reuzenradijs is. Ow jaaaa... reuzenradijsjes gezaaid. Dat hoor je dan van een 6-jarige

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...