Jane Doe Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 Wie heeft voor welke percolator gekozen, waarom en jullie ervaringen graag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 Bedoel je voor koffie??? Zo een ding waarin de koffie van onder op met kokend water getrokken wordt? Mijn antwoord: Geen een. Vind het niet zo een lekkere manier om koffie te zetten. Onze voorkeur is gewoon met de hand opgieten met een filterzakje. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted February 11, 2020 Author Share Posted February 11, 2020 Ja die weknow, voor koffie en thee. Dat gieten met filterzakje doen we ook, maar wil graag voor de rocket stove een percolator. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paddestoelengek Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 De percolator van Dille Kamille voor op de rocket stovealleen voor de koffie!Voor thee een oude fluitketel (gaat als een stoomtrein) Je gaat toch zeker geen koffie en thee zetten in dezelfde percolator? Dat ga je zekers proeven na verloop van tijd. Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted February 11, 2020 Author Share Posted February 11, 2020 Kan je percolator niet vinden?Met rvs heb je daar toch geen last van, maar was al van plan 2 te nemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts