Geplaatst: 19 april19 Apr @Trea Jij bedoelt dat de tekst schuin staat? Met Ctrl I zet je dat om. Probeer dat maar. Ook als je de tekst wel schuin wilt hebben, ook weer Ctrl I Als je de tekst kleiner of groter wilt hebben. Dan klik je op Let... naast het kwastje en dan kun je het aanpassen.
Geplaatst: 19 april19 Apr Wat Rookie zegt is correct. Gebeurd ook op telefoon. Let op. Na het plakken, direct naar beneden scrollen om de melding de zien, al druk je op enter, spatcie of wat voor letter dan ook, dan verdwijnt direct de melding. Mocht er toch een text met groot lettertype geplaastst worden, corrigeren mods dit ook. Maar we hebben natuurlijk liever dat gebruikers dit meteen goed doen.
Geplaatst: 2 juli2 Jul Op 1-3-2020 om 15:06, Jorg zei:Aangepast, idee is om hartjes aan te passen naar appeltjes = iets meer moestuin twist. Maar voorlopig even hartjes in de tekst van gemaakt. Bedankt!Wat is er eigenlijk met dit idee gebeurd? Ik ben al geen liefhebben van dit hartjes gebeuren ( Ik heb periodes dat ik ze helemaal niet geef, aan niemand, zodoende weten jullie dat meteen en hoeven jullie je niet verwaarloosd te voelen) van mij zouden ze weg mogen maar ik begrijp dat het handig kan zijn voor mensen die toch willen laten weten dat ze een post gezien hebben. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 juli2 Jul Wat ik dan weer een dingetje vind is ;Als ik geen hartje geef blijft die post bij “ ongelezen” staan….ook als ik het dus wel gelezen heb…🤔🌱👩🍳🌱🐓🌱🌻🌱
Geplaatst: 2 juli2 Jul Ik zie alleen net even te vaak dat er een hartje wordt gegeven, maar er toch ook nog zoiets als "wat leuk!" achteraan wordt gepost. Dat is dan dus niet nodig. Ik deel er zelf ook niet veel uit, maar het is wel eens handig om er idd mee aan te geven dat je het gezien hebt en leuk vindt zonder dat je er nou echt wat over te zeggen hebt. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 2 juli2 Jul Ook als ik een hartje geef, staat hoj nog op ongelezen @VrouwholleSorry, ik bedoelde de meldingen. Het gaat wel goed. 2 juli2 Jul aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 2 juli2 Jul 4 uren geleden, appelvrouw zei:dit hartjes gebeuren😂 die omschrijving. Herkenbaar trouwens. Wel vind ik het handig om aan te geven dat ik het leuk vind als iemand een leuk recept plaatst of mooie foto van oogst/plant/bloem of dier bijvoorbeeld. En de ‘cup’ als iemand je geholpen heeft met vraag en de moeite daarvoor heeft genomen.
Geplaatst: 2 juli2 Jul 4 uren geleden, Vrouwholle zei:Als ik geen hartje geef blijft die post bij “ ongelezen” staan….ook als ik het dus wel gelezen heb…Dit ervaar ik zelf niet?Mijn stappen, ik ga naar ongelezen inhoud. Zoals dit topic ik zie de ongelezen berichten staan, en ik ga terug naar ongelezen inhoud, en daar verdwijnt het topic uit de ongelezen inhoud lijst.Hoe doen jullie dit? Of zien jullie dat ergens anders?Printscreen zal voor mij handig zijn.Edit; Hartjes zou ik inderdaad naar appeltjes kunnen zetten. Wat voor icoontje dan voor Bedankjes. een mandje of oid?
Geplaatst: 2 juli2 Jul 10 minuten geleden, rorror zei:Hoe doen jullie dit?Precies zoals jij. Geen problemen.
Geplaatst: 2 juli2 Jul Idem hier geen probleem, gelezen blijft gelezen. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 juli2 Jul Hier ook geen problemen met ongelezen en gelezen berichten/topics. Persoonlijk vind ik een like eigenlijk hetzelfde als een bedankje, dus die cup klik ik maar zelden aan. Bij Fryd gebruiken ze een aardbei als like (heeft ook een beetje een hartjesvorm) Misschien een bosje bloemen 💐als bedankje. UET natuurlijk 😁 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 2 juli2 Jul Ik heb hetzelfde als Petra. Bij meldingen moet ik het bericht liken, anders blijft hij opgelicht.
Geplaatst: 2 juli2 Jul Kan één van jullie dat als een afbeelding posten, dan kan ik er naar kijken en het mogelijk oplossen? @Gitta @Vrouwholle @Petrasmoestuin
Geplaatst: 2 juli2 Jul Wat lief een rood appeltje 🍎 groen is ook wel leuk moestuinerig 🍏 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 juli2 Jul Blijkbaar is het ook weer opgelost. Ik hoef nu niet perse meer te liken. Beter! Eerder vandaag was het nog wel. @Petrasmoestuin bij jou ook opgelost? Dat je bij de meldingen eerst moest liken. Ik hoef dat nu niet meer te doen.
Geplaatst: 2 juli2 Jul @Petrasmoestuin Tag mij eens zodat ik een melding binnen krijg. Volgens mij zijn nieuwe berichten groen opgelicht namelijk.
Geplaatst: 2 juli2 Jul Maar dat het dik gedrukt is, vind ik zelf ook irritant. Heb dat vorige week nog gemeld bij de ontwikkelaars als bug report. Maar ik zal het tijdelijk even oplossen.
Geplaatst: 2 juli2 Jul Bij mij is het nu ook opgelost 👍😊 Fijn.Mijn voorkeur gaat uit naar groen appeltje..😊De beker mag van mij wel blijven die staat voor mij voor ; “ top tip/ advies/idee”🌱👩🍳🌱🐓🌱🌻🌱 2 juli2 Jul aangepast door Vrouwholle
Geplaatst: 2 juli2 Jul @Gitta Leuk om de website eens in "Dark Mode" te zien. Ik neem aan dat dat een instelling is op je telefoon die website die geen donker thema hebben toch automatisch donker te maken?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.