Geplaatst: 8 augustus 201114 j hoi, Ik ben ella en ben dit voorjaar begonnen met moestuinieren. Ik ben geïnspireerd door de makkelijke moestuin maar heb er mijn eigen invulling aan gegeven. Ik heb zaden uit verse tomaten en paprika's op gekweekt. Verder heb ik enkele makkelijke zaden opgekweekt en inmiddels ook geoogst. Ik ben altijd op zoek naar tips en trucs om mijn moestuinieren nog beter te laten verlopen. groetjes ella
Geplaatst: 8 augustus 201114 j Hallo Ella, Welkom, valt een hoop te lezen op dit forum Leuk die makkelijke planten. welke makkelijke zaden heb je nog meer opgekweekt dan?
Geplaatst: 10 augustus 201114 j Auteur Deze zomer heb ik stokbonen, sla,andijvie,prei, peterselie, basilicum en sjalotjes gekweekt. En dat ging er goed. Heeft er iemand nog tips hoe ik van groene rupsen af kan komen. Ze zitten vreemd genoeg alleen op mijn bloemkool planten.
Geplaatst: 10 augustus 201114 j Rupsen plukken en platdrukken of aan de kippen voeren. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 10 augustus 201114 j Er staan wel tips op deze link; kun je je voorbereiden de volgende oogst http://www.tuinclub.be/tuinartikels/rupsen%20moestuin.htm
Geplaatst: 21 augustus 201114 j Hallo Ella en welkom op dit forum. Veel plezier met je moestuintje. Good things come in small packages
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.