Geplaatst: 2 september 201113 j mooi om te zien . zijn het bittervoorntjes die je in je vijver heb >>>> die leggen hun eitjes in zoet water mosselen wist je dat
Geplaatst: 2 september 201113 j mooi om te zien . zijn het bittervoorntjes die je in je vijver heb >>>> die leggen hun eitjes in zoet water mosselen wist je datnee dat wist ik niet , maar ik weet ook niet wat voor voorntjes het zijn ik heb ze wesleyb gekregen, zal hem eens vragen. Omdat het kan.
Geplaatst: 2 september 201113 j mooi om te zien . zijn het bittervoorntjes die je in je vijver heb >>>> die leggen hun eitjes in zoet water mosselen wist je datnee dat wist ik niet , maar ik weet ook niet wat voor voorntjes het zijn ik heb ze wesleyb gekregen, zal hem eens vragen. JUP BITTER VOORNTJES MOCHTEN HET DIE ZIJN .DAN NEEM JE EEN FLINK AANTAL ZOETWATERMOSSLEN .( DIE VIND JE MEESTAL WEL ERGENS BUITEN IN EEN VIJVER .HIER ZITTEN ZE IN DE MAAS .
Geplaatst: 2 september 201113 j Dat ga ik denk ik niet doen want het zijn wel mooie vissen maar je ziet ze niet omdat ze zwart zijn, ik vind goudvissen mooier 2 september 201113 j aangepast door Gast Omdat het kan.
Geplaatst: 2 september 201113 j Misschien moeten we een quote verbod opleggen... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 2 september 201113 j Misschien moeten we een quote verbod opleggen... Ja ik zag het net ook, meteen veranderd, zo wordt(werd)het een beetje teveel Omdat het kan.
Geplaatst: 2 september 201113 j Inderdaad Maar als het bericht dat je quote, er direct onder/boven (net hoe je instellingen zijn) staat, dan kan je gewoon op 'antwoord' klikken in plaats van op 'quote'. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 3 september 201113 j Guus je kunt er ook voor kiezen om een (ondiep)gedeelte van de vijver te "bekleden"met witte kiezel, dan zie je de donkere vissen ook
Geplaatst: 3 september 201113 j wit blijf niet wit ...... maar je moet het zo zien je heb iets in je vijver maar ziet het niet goed .hahah bv ik heb hier hagedissen zitten in mijn tuin .ik weet dat ze er zijn maar zie ze bijna nooits .is toch ook mooi of niet .......
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.