Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

mooi om te zien .

zijn het bittervoorntjes die je in je vijver heb >>>> die leggen hun eitjes in zoet water mosselen wist je dat

Geplaatst:
mooi om te zien .

zijn het bittervoorntjes die je in je vijver heb >>>> die leggen hun eitjes in zoet water mosselen wist je dat

nee dat wist ik niet , maar ik weet ook niet wat voor voorntjes het zijn ik heb ze wesleyb gekregen, zal hem eens vragen.

Omdat het kan.

Geplaatst:
mooi om te zien .

nee dat wist ik niet , maar ik weet ook niet wat voor voorntjes het zijn ik heb ze wesleyb gekregen, zal hem eens vragen.

JUP BITTER VOORNTJES MOCHTEN HET DIE ZIJN .DAN NEEM JE EEN FLINK AANTAL ZOETWATERMOSSLEN .( DIE VIND JE MEESTAL WEL ERGENS BUITEN IN EEN VIJVER .HIER ZITTEN ZE IN DE MAAS .

Geplaatst:

Dat ga ik denk ik niet doen want het zijn wel mooie vissen maar je ziet ze niet omdat ze zwart zijn, ik vind goudvissen mooier

aangepast door Gast

Omdat het kan.

Geplaatst:
Misschien moeten we een quote verbod opleggen...

Ja ik zag het net ook, meteen veranderd, zo wordt(werd)het een beetje teveel

Omdat het kan.

Geplaatst:

Guus je kunt er ook voor kiezen om een (ondiep)gedeelte van de vijver te "bekleden"met witte kiezel, dan zie je de donkere vissen ook

Geplaatst:

@geedee Zal ik eens proberen, goed idee

Omdat het kan.

Geplaatst:

wit blijf niet wit ...... maar je moet het zo zien je heb iets in je vijver maar ziet het niet goed .hahah

bv ik heb hier hagedissen zitten in mijn tuin .ik weet dat ze er zijn maar zie ze bijna nooits .is toch ook mooi of niet .......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic