Tuin1991 Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Dit bericht mag nadat ik weet hoe ik een foto moet plaatsen verwijderd worden. Weet iemand een passende foto voor in mijn profiel?? bedanktgr tuin1991 Quote Altijd bereid om te leren Link to comment Share on other sites More sharing options...
wouttie75 Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 . Zoek een leuke afbeelding via google afbeeldingen die op een of andere manier bij je past. Klik rechtermuisknop op afbeelding en kies afbeelding opslaan.Sla afbeelding op op je pc, onthoudt waar !ga rechtsboven naar gebruikerspaneel, dan naar profiel, dan avatar wijzigenkies de opgeslagen afbeelding via bladeren Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 deze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuin1991 Posted August 30, 2011 Author Share Posted August 30, 2011 ik krijg het niet voor mekaar deze tekst komt er iedere keer te staan: De bestandsgrootte van de avatar moet tussen 0 en 7 KiB zijn. Ik weet niet wat het is gr tuin1991 Quote Altijd bereid om te leren Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 de afbeelding is te groot die je kiest verklein hem op je pc tot 7 kb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 ja daar moest ik hulptroepen voor inroepen. Wellicht dat iemand even gedetailleerd kan uitleggen hoe het werk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts