Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Terug van weggeweest :)


CherryCharlie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! Ik ben hier een paar jaar geleden actief geweest, maar door persoonlijke omstandigheden werd het voor mij wat teveel om ook nog actief te zijn op een forum. Maar dat pak ik graag weer op!

 

Kort over mij voor iedereen die me nog niet (of niet meer) kent: mijn naam is Charlotte, wel 30 hele jaren oud tegenwoordig, niet meer actief in de muziek maar des te meer als outdoor & eco blogger! Ik ben tegenwoordig verhuisd naar Hengelo en heb een lekker ruim balkon met een hoop emmers en balkonbakken.

 

Ik heb vooral kruiden staan, en inmiddels 4 emmers met de aardbei "Charlotte" die ik ooit van Goldfish heb gekregen. (Op dit moment voor het eerst flink wat aardbeitjes! Ik denk dat mijn stuk tule tegen de vogels ook onbedoeld de bestuivers tegenhield eerst...)

 

Mijn wederhelft wil een huis kopen zodra de overdrachtsbelasting voor starters er definitief uitgegooid wordt, dus ik droom van een lekker grote tuin :)

 

Vandaag ben ik op excursie geweest naar een voedselbos en daar heb ik szechuanpeper gescoord, dus daar ga ik nu een poging mee wagen. Mocht dat lukken dan horen jullie daar sowieso meer over

  • Like 1

Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...