Jump to content

Dierendag

snekermoestuin

Recommended Posts

Allemaal natuurlijk GEEN vlees gegeten vandaag....

Wij ook niet, wij hebben oliebollen gegeten, het was kermis bij ons, zondag avond naar dde tent die er stond, feesten, en dan smorgens met koppijn op school zitten. (zo maandag avond ook weer)

Omdat het kan.

dierendag

ik moet gewoon eerlijk toegeven ik doe er niet aan

ben het gehele jaar door goed voor me dieren ( denk net zoals vele hier op dit forum ....en ja wat moet ik ze dan extra,s geven

en gisteren ook gewoon vlees gegeten

Voor kinderen leuk hoor, mijn nichtjes en neefje zijn geweest hadden echt hun best gedaan om voor

elk dier wat lekkers te verzinnen en dat is gewoon gezellig.

Maar voor mezelf sluit ik me bij Jack aan hoe ik erover denk.

Wel apart dat dat mens van partij van de dieren verkondigde ter ere van dierendag dat zij liever alleen paard hond en kat als huisdier ziet en alleen deze 3 op positieflijst wil, de rest moet allemaal maar

verboden worden zeker als het opgesloten wordt, met andere woorden als het aan haar ligt mag je geeneens een kip meer, beetje waanzinnige gedachtegoed heeft deze mevrouw

Ik ben voor wetgeving rondom dieren maar waarom moet dat altijd zo belachelijk dat je van tevoren weet dat het niet lukken gaat.

Players only love you when they're playing.

ach ze moet een verbod doen op dieren die abnormaal gefokt worden daar bedoel ik mee bv zoals de naakt rat en andere diersoorten

maar ik zie dierendag meer als ..nog meer geld uitgeven net zoals al die andere bijzondere dagen .....wat we hier hebben in nederland

Ik ben voor wetgeving rondom dieren maar waarom moet dat altijd zo belachelijk dat je van tevoren weet dat het niet lukken gaat.

Tja dat is dus politiek.....Domme dingen roepen zodat iedereen (ook hier dus) erover praat en de naam van jouw partij weer eens tig keer noemt enz enz....

Mijn dieren weten niet dat het dierendag was...heb ik ook zo maar gelaten....hoeven ze zich vandaag ook niet af te vragen waar die lekkere extraatjes van gisteren blijven...

Weet niet hoor of ze het daarom doet, lijkt mij niet de bedoeling dat ze dom en wereldvreemd wil overkomen met haar partij, is toch heel raar en ondoordacht plan/wens of hoe ze dat ook ziet om alles in een kooi te verbieden.

Wel handig voor ouders als je kindje een cavia/parkietje wil zeg je gewoon nee mag niet van dat mens

Eigenlijk ben ik het er wel mee eens: als mening... beestjes horen niet in een kooi. In de praktijk heb ik ze hier thuis ook in een kooi... momenteel een cavia... we hebben ook ratjes, konijnen, andere cavia's gehad... de belangen van de dieren ondergeschikt gemaakt aan dat van mijn kinderen... die wilden iets knuffelbaars, iets levends, iets om voor te zorgen...

Zonder kinderen had ik hooguit alleen een poes gehad...

Nou dan weet je opwie je stemmen moet als ze 1 stem krijgt weet ik wie dat is,

Hoe moet dat dan met de kippen moet ik die leren loslopen

Waarom wel een paard maar geen ezel, denk dat die mevrouw zelf een paard heeft.

Beestjes horen in een kooi, is zo moeilijk om je hamster leren loslopen

Ik stem uit principe niet op dit soort standpunt partijen... aangezien ze ook meebeslissen over totaal andere onderwerpen: buitenlandse politiek, oorlogsvoering... en dan kan ik ze niet voorspellen welke keuze ze zullen maken.

En ik zei: als mening ben ik het er mee eens. Conclusie zou zijn: geen huisdieren, ook geen hamster in huis, want dat moet in een kooitje (mee eens met je)... maar ik zei ook dat ik er niet naar leef... dat onze huisdieren veredeld speelgoed voor de kinderen zijn.

Keiharde waarheid. Niet dat ze mishandeld worden of zo als boksbal...