speets Geplaatst: 20 oktober 2016 Geplaatst: 20 oktober 2016 dan komt in het venster een reeks nummers en dan kan ik niet meer verder. Daarna klik je op de knop [in bericht plaatsen] (moet je wel eerst de cursor even op de plek zetten waar je de foto hebben wilt). En dan kun je onderaan op [Voorbeeld] klikken en als het goed is op [Verstuur]. Tenminste: zo ziet het er bij mij uit. Bij jou niet? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
drahreg 48 Geplaatst: 7 januari 2018 Geplaatst: 7 januari 2018 kan de foto niet downloaden weet niet waarom imageshack wordt als onveilig beschouwd gr Gerhard Quote breur van Hendrik Jan
Patrijs Geplaatst: 8 januari 2018 Geplaatst: 8 januari 2018 Je kan de foto direct op het forum downloaden, zie boven. Quote De moestuin van Patrijs
Anna pansje kevertje Geplaatst: 2 februari 2018 Geplaatst: 2 februari 2018 Hoi, de foto's die ik tot dusver heb geüpload zijn allemaal een kwartslag gedraaid. Iemand enig idee wat ik daaraan kan doenen? Ik heb geüpload van mijn Samsung. Groetjes Anna Quote
henkg Geplaatst: 3 februari 2018 Geplaatst: 3 februari 2018 Hoe foto draaien? -> Zo: foto-s-niet-rechtop-scheef-op-de-kop-geplaatst-t16053-10.html#p278078 Maar veel makkelijker is het om de foto's liggend te nemen, dan hoef je niets extra's te doen. Liggende foto's (landscape) kijken -op een computerscherm of TV- ook veel prettiger.Wel met de bovenkant van je telefoon naar links wijzend, anders komt de foto op zijn kop. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Anna pansje kevertje Geplaatst: 3 februari 2018 Geplaatst: 3 februari 2018 Dank voor de reactie, deze foto's zijn inderdaad staand genomen. Voortaan liggende foto's maken voor het forum hopelijk gaat het dan wel goed. Groetjes Anna Quote
Luig81 Geplaatst: 13 mei 2018 Geplaatst: 13 mei 2018 Wanneer ik nu een foto probeer te uploaden krijg ik melding chrome is gestopt, eerder lukte het wel Quote
Mikki Geplaatst: 27 juli 2018 Geplaatst: 27 juli 2018 Ook de moet je weghalen voor img-rotate=90 etc... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.