jasmin Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 Heeft u een voorliefde voor ambachtelijke producten? Bezoek dan in het weekend van 22 en 23 oktober de historische Vikingmarkt op Landgoed Schothorst. Vele Vikingen zullen in authentieke Vikingkleding ambachten demonstreren en producten verkopen. Ook geven zij bezoekers informatie over het leven in de periode rond 800 na Christus. Op de Vikingmarkt, die gratis toegankelijk is voor volwassenen en kinderen, worden vroegmiddeleeuwse ambachten gedemonstreerd, zoals smeden, werken met textiel (kleding naaien, naaldbinden, wol verven met authentieke en natuurlijke verstoffen) en het koken van middeleeuws voedsel op open vuur. Daarnaast zijn er diverse handelaren met vroegmiddeleeuwse producten aanwezig. Zij bieden hun waren op authentieke wijze te koop aan. Glazen kralen, zilveren sieraden en gebruiksvoorwerpen van hout, zilver, been, ijzer, brons, en textiel vormen een greep uit de producten. Ook boogschieten en vechtdemonstraties ontbreken niet. U bent van 13.00 tot 17.00 uur van harte welkom op het Middeleeuws Erf van Landgoed Schothorst, Schothorsterlaan 21, Amersfoort. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 Shit... we kunnen niet dit weekend Anders had ik er graag een kijkje genomen. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis29 Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 Zo'n dag was hier ook laatst, wel grappig maar ik ben niet geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenepeen Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 En...wie is er geweest? Hoe was het? Wij konden helaas ook niet. Was ook een beetje uit de buurt voor ons. Quote Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamilla Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Wat jammer dat ik dit bericht niet eerder gezien heb! Ik had er graag naar toe gegaan. Rond het pinksterweekend is er in het prehistorisch museum in Eindhoven ook altijd een markt. Daar ben ik regelmatig geweest. In de loop der tijd heb ik daar mooie drinkhoorns gekocht, sieraden, handgeweven stoffen en vooral inspiratie opgedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts