Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het vriest !!!!!

Featured Replies

Geplaatst:

Nee, zo'n sexy pakje hebben ze nog niet

Geplaatst:

Dat is een mooie RobO

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

het vriest hier -6 en het is heel glad buiten

Geplaatst:
het vriest hier -6 en het is heel glad buiten

Hier, Rotterdam, was het om 06.30 ook -6, maar nu ongeveer -2. De zon schijnt !!

Geplaatst:

Hier om 6.30 _6 nu_1 met een lekker zonnetje.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Hier vriest het ook, helaas hebben mijn tuinbonen het niet overleeft,dan maar meer doperwten ook heel lekker.

Geplaatst:

dank voor de tip: ik heb net de eucalyptus en de vijg ingepakt, die zijn nu wel in hun nopjes

Geplaatst:

Afgelopen nacht minimumtemperatuur ruim -12 hier in Bodegraven, nu een graad of 3 onder 0

Geplaatst:

hier -5 graden in de schuur en +5 graden op de plantenkamer, +8 graden in de werkkamer

(dat zit zo: we hebben een luxe thermometer met drie sensors gekocht, 1 in de schuur voor de tere plantjes straks, 1 op de plantenkamer boven, 1 op de plantenkamer op 1hoog, het apparaat zelf beneden in de plantjesvensterbank bij de kiemers...inderdaad ja, ik heb een hele lieve vrouw )

Geplaatst:

_7 nu straks was het -8 .

Geplaatst:

Hier min twee, ik kijk ervan op dat het in het zuiden kouder is, meestal is het hier kouder.

Geplaatst:

Het vriest en de zon schijnt en ik heb het vogelbad weer van een kan warm water voorzien. Even later geloof ik mijn ogen niet. Behalve drinken dat mus en mees doen, neemt de familie mus een sportief winterbad! Ik kijk er daarom zo van op omdat ik vrees dat het water in hun verendek bevriest en dat dat het vliegen zou bemoeilijken. Ze gaan na het badderen op een tak in de zon zitten en fladderen wat. Even later nemen ze weer een duik, dus ze zullen er wel raad mee weten.

winterbad444991358421080.jpg

Links op de achtergrond het frisse groen van de veldsla en rucola, toch nog een beetje on topic...

aangepast door Gast

Geplaatst:

ja, nogal wiedes, ik zou het ook wel weten als mus, lekker warm bad, eten staat klaar op de achtergrond...zet je nog even een muziekje op voor ze? Birds in paradise...

( leuke foto trouwens )

Geplaatst:

Vanacht om 4uur met de krant -7 ,op de dag zeggen ze wordt het -3 en het is net begonnen weer met wat te sneeuwen

Geplaatst:

@Rob, haha ze maken zelf al muziek... toch moet ik op aanraden van een vogelkenner verhinderen dat ze gaan baden, dus alleen drinken.

En hier is het nu -4°C.

Geplaatst:

Vannacht -6 en op de dag -4 er staat hier een koude noordenwind

• 8 maanden later ...
Geplaatst:

Afgelopen nacht is op diverse plaatsen in Nederland op klomphoogte de temperatuur onder 0 gegaan ( -2 gr in Twente, -2,4 gr Zwolle, -1 gr Assen en Groningen ), dus dit topic maar weer van stal gehaald

Geplaatst:

Wat zeggie me nou, vriest het nu al????

Oh jee, maar eens goed de weersverwachtingen hier in de gaten houden dan!

Geplaatst:

Oeps, dat is veel te vroeg. Er staat toch van alles buiten dat er nog lang niet aan toe is...

Geplaatst:

Jeetje! Dan lag het dus niet aan mij dat het zo koud was toen ik naar huis fietste... Had al de neiging om handschoenen aan te trekken...

Ben dan benieuwd hoe de courgetteplanten er nu bij liggen...

Geplaatst:

Alles goed

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Gevroren? Serieus?

Geplaatst:

Nou, hier niet gevroren, maar het was wel verrekte koud vanochtend! Deze dame rookt, en dat doet ze sinds een maand of twee buiten.....brrrrr! Jaja, goede reden om te stoppen! Ik weet het!

Geplaatst:

joh, kannie, hier 10 graadjes vannacht

vriest allen heeeel lokaal, in witte kastjes van 60x50x80 cm

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.