Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Olifantenknoflook

Recommended Posts

Flup bedankt voor je tip, zal eens kijken. Mocht het me lukken zal ik voor jou extra kopen en je die sturen. Als je wil natuurlijk en adres per pb, we wonen niet in de buurt volgens mij. 

Edit net even snel on line gekeken, is er niet maar mocht ik ze tegen komen ...

Edited by Jane Doe

• 11 months later...

Jaren geleden via dit forum wat OK overgenomen van een lid. Gepoot, geoogst gegeten en wat weggegeven.

Mijn tuinbuurman heeft toen ook wat knoflooktenen van me geplant een jaren geleden, en geoogst en gepoot en nog eens.

En nu heeft hij na opnieuw poten nog een 40 tenen over. Zijn er nog forumleden die wat over willen nemen van hem? Laat het me dan weten.

Vindt het zo leuk dat via dit forum geruild en gegeven wordt, dat maakt het mogelijk alle samen van al dat moois te genieten.

Appelvrouw was zo lief ons Olifantenknoflook en oerprei te sturen, die staan al mooi oo hun plekje. Gister de laatste bestelling gekregen, uh na ja om eerlijk te zijn heb ik vandaag nog een bestelling gedaan. Dus wacht ik even tot die ook binnen is en dan maak ik een mooi pakketje, die op weg naar Appelvrouw gaat 😁

En zodra de oliefantjes bolletjes geven, kan ik ook eens iemand blij maken met olifantenknoflook. 

Met al dat moois maakt het die ruildoos extra leuk.

Ben zo blij met de oerpreitjes en olifantenknoflook, elke dag even gaan kijken hoe ze er bij staan. Wonderlijk hoe snel en groot de olifantenknoflook groeit. En hoe trots de oerpreitjes er bij staan, hoewel de winter nu een aanslag zag zal plegen.