appelvrouw Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Voor de mooie tuinspullen, vandaag en morgen magazijn uitverkoop in de Wiltfang..het magazijn. Dit magazijn bevindt zich in Maartensdijk, zie de website http://www.wiltfang.nl Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted October 28, 2011 Author Share Posted October 28, 2011 Morgen is de uitverkoop ook. Mooie, duurzame kwaliteitsspullen, maar wel erg dure spullen. Ik was er vanmiddag en heb er een laarzenknecht gekocht, een schortje voor het kleine meisje en een voerderplankschraper... Felco`s voor krap 50 euro, ik geloof 47,95 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Ik krijg elk jaar een mailtje dat ze uitverkoop hebben, en elk jaar komt het net niet uit om die dagen naar dat magazijn te kunnen rijden Volgend jaar beter......? Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 Felco's voor 50 euro is erg netjes! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted October 30, 2011 Author Share Posted October 30, 2011 Ja, ik heb dan ook nu al spijt dat ik er niet een heb meegenomen... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Felco moet je altijd doen, die scharen zijn het geld waard. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Felco moet je altijd doen, die scharen zijn het geld waard. Heb ik net gisteren een test gelezen van snoeischaren van oktober 2010.Beste schaar en beste koop zijn volgende 2. AVR 134.200 KAWOLF-GARTEN RS22 De Felco 8 Classic op de 6de plaats.De Felco 2 Classic op de 7de plaats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 ik heb zelf die wolf-garten geprobeerd en die waren zo kappot. Felco is en blijft hier de sterkste en beste schaar voor het goeie snoeiwerk. Maja, "smaken verschillen" Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted November 3, 2011 Author Share Posted November 3, 2011 Wolf Garten is helemaal niks..de "scharniertjes" vliegen er bij mij de hele tijd uit, en de bek is klein. Geef mij maar mijn Felco, of een schaar van Aldi/Lidl van 3 euro die het een jaar goed doet, en daarna nog jaren dienst doet voor de gasten die mij komen helpen in de tuin Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts