DirkDW Geplaatst: 3 december 2020 Geplaatst: 3 december 2020 (aangepast) Hallo, Net even lid gemaakt. Recent een huis gekocht met een blanco lap grond van 8 are (lees gras en niets anders). Achteraan in de tuin zal ik mijn moestuin bouwen volgens de wisselteelt op banken met hulp van het boek "Mijn moestuin" Laurence Machiels, Wim Lybaert. Ik kijk er naar uit om hier ook vanalles bij te leren Mijn eerste vraag: Is er ergens een topic of subdeel op dit forum waar mensen hun moestuin tonen adhv foto's ? Kan handig zijn voor als ik start om ideeën op te doen en mee te nemen. Mvg, Dirk 3 december 2020 aangepast door DirkDW Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 december 2020 Geplaatst: 3 december 2020 Welkom! Hier posten leden hun foto's en voortgang van hun tuin: www.moestuinforum.nl/blogs/ Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Siep Geplaatst: 3 december 2020 Geplaatst: 3 december 2020 Ha Dirk, welkom! Ik ben ook nieuw, en heb de moestuinplanner 2020 van Wim Lybaert. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.