Geplaatst: 19 november 202519 Nov Nee hoor, gewoon bij de Ikea. Kant en klaar! Doos openmaken, openvouwen en hangen maar 😄 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 22 november 202522 Nov Het voordeel van vroeg de kerstboom opzetten is dat als de adapter kapot is, je op tijd nog wat anders kunt kopen.Losse adapters verkopen ze niet, dus wij moesten nieuwe lichtjes kopen. Toen gelijk maar 1 lange slinger gekocht. Wij hadden 3 slingers met 3 adapters, 1 adapter kapot, dus nog 2 slingers over en die hebben wij in de eethoek en in de kamer opgehangen. Dus het was nog ergens goed voor.Nadeel was dat alles eruit moest, ook de ballen, en daarna heeft mijn man alles er weer ingehangen.
Geplaatst: 22 november 202522 Nov Ik liep vandaag langs een winkel waar een schaal vol kerstballen in groentethema in de etalage lag. Ik ben maar niet naar binnen gegaan, want ik wil er geen geld aan uitgeven. Maar ze waren erg leuk om te zien.
Geplaatst: 24 november 202524 Nov Nog meer sfeer in huis gecreëerd. 💫De rode kerstbomen met een lampje erin zijn van gerecycled blik en heb ik enkele jaren geleden gekregen van mijn moeder. Destijds kon er alleen een waxinelichtje in. Maar mijn handige en technische man heeft zitten knutselen waardoor er nu een lampje in zit die met een schakelaar aan en uit kan. ❤️Zojuist saampjes besloten dat er nog iets aan de spiegel moet komen hangen omdat deze nog een beetje kaal is. 😅 25 november 202525 Nov aangepast door Janie
Geplaatst: 30 november 202530 Nov Het is al een tijdje zulk donker weer, dat ik de lichtjes vast in de boom heb gedaan. De rest van de versiering komt na Sinterklaas.
Geplaatst: 30 november 202530 Nov Dat is ook een idee als je weinig ruimte hebt. Zelfs de pothos heeft lampjes gekregen. 🥰
Geplaatst: 2 december 20252 Dec Okee….fotos van de kerstboom. Eerst even vertellen…nog nooit een boom met gekleurde lichtjes gehad…zie ik vorig jaar, net na Kerst,in het tuincentrum onwijs mooie lichtjes in pastel kleurtjes…zacht roze..lichtblauw..mint enz. Flink afgeprijsd ook. Dus meegenomen. Zat me er zo op te verheugen, ik vind de lichies met Kerst nou eenmaal erg leuk! En dan vooral de kerstboom.Nou, kijk zelf maar even hoe pastelkleurig. Eenmalige actie…denk dat de kleinkids het wel leuk vinden…😬Voor de rest happy hoor! De foto met vogeltjes speciaal voor Woldistel gemaakt!Oja, er hangt ook groente in de boom, aubergine, wortelen, bloemkool en aardbei! 😂
Geplaatst: 3 december 20253 Dec 😅 niet echt pastel idd 😅Gelukkig knipperen ze niet…😅Wel een vrolijk gezicht! En idd jullie kleinkinderen zullen dit geweldig vinden….😍 Toch balen @jootje dan he als het niet is wat jij dacht…..Ik maakte ooit omdat ik toen nog ieder jaar een ander uitstraling van mijn boom wilde soort kegeltjes van gekleurd papier om over mijn kaars vormige lampjes met ( vond ik toen) te fel wit licht heen te zetten…..ook deed ik er eens plukjes zgn “ engelenhaar” in wolkjes omheen….😊Hoe dan ook het word vast een vrolijk kerstfeest! 😊🌱👩🍳🌱🐓🌱🎄🌱
Geplaatst: 3 december 20253 Dec Jaaah, precies die vogeltjes bedoel ik 😍 Ik vind die 🍆 ook geweldig. Ik zag gisteren tijdens de bestuursvergadering van onze volkstuin trouwens ook iets wat ik wel leuk vond. Wandkleed met een afbeelding van een kerstboom (zonder ballen), maar wel voorzien van zachte ledlampjes. Ik ga vragen waar ze het vandaan hebben. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 6 december 20256 Dec Sinterklaas is het land weer uit, dus vanmiddag de kerstboom opgezet. Dit is hem:
Geplaatst: 6 december 20256 Dec @Arja superleuk dat plint tafereel. Nu nog kabouter erbij van Rien Poortvliet. Super idee.
Geplaatst: 6 december 20256 Dec 2 minuten geleden, peulenschil zei:Nu nog kabouter erbij van Rien Poortvliet.En ik maar denken dat het een muizenhuis was. Grappig hoe iedereen dat zelf invult 😃.
Geplaatst: 6 december 20256 Dec Ik kreeg de set van een vriendin die naar Zweden emigreerde. Het is een nissehjem. De nisse (kabouter, elf, wat dan ook) hebben we nog niet gespot. Die woont achter de plint of in de muur. In Zweden wat gangbaarder dan hier, denk ik. Het allergrappigste vind ik het plintladdertje. En verder verschijnen er af en toe wat onderdelen bij, een kerstboom, een gehaakt kussentje in de stoel, de gordijntjes.
Geplaatst: 7 december 20257 Dec @Arja ik ga je na-apen hoor. Iig spulletjes verzamelen om dit te creëren. Ik ben fan. Voor de verhoudingen met laddertje beginnen zou ik denken. Zelf maken van takjes of zo. Heerlijk zo n nieuw fantasietje. @Dahli ik had meestal een kabouter van Rien Poortvliet in mijn rugzak om die te gebruiken bij het fotograferen in het bos, vandaar. Ook erg leuk.
Geplaatst: 10 december 202510 Dec Hier gek op kleur, veel en veel kleur. Jootje ik vind jouw boom dan ook geweldig🎄🎄🎄🎄 https://www.deblijehoeve.nl/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.