Geplaatst: 11 november 201114 j Idd Hans, ik denk dat dat het is. Want de aanwijzingen staan er allemaal al in. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 11 november 201114 j en dat rood, wit of groen slaat al ergens op. Ik kijk een ander dagje maar weer eens verder.Dat slaat ook op de laatste vraag, waar Greetje naar vroeg, dus logisch dat je hem dan niet snapt. Succes verder, wat was de 4e vraag ook alweer, misschien kan er dan nog wel een hintje vanaf! Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 11 november 201114 j O ja, die vond ik zelf het lastigst, dus een hint...???.....Tja ...kwee nie? Iemand anders misschien? Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 11 november 201114 j Hahaha zat ik ook aan te denken ja... een hint... Broodbeleg? Of is dat al teveel? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 11 november 201114 j Nu ik heb heel de ledenlijst door gelopen, maar ik stop er mee, ben niet slim genoeg denk voor dit. kon niets vinden, wat met die plant te maken had. jullie succes Jeanne
Geplaatst: 11 november 201114 j Wat voor een plant is het dan, Jeanne? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 11 november 201114 j knol venkel en veudecoeder, of zoiets betekent venkel in het frans, maar ook bij die naam gezocht. jeanne
Geplaatst: 11 november 201114 j Poeh, gelukkig heb ik het antwoord. Leuk bedacht de raadsels!En degene die nog bezig zijn, veel succes!
Geplaatst: 11 november 201114 j Dan moet je het lid toch echt gevonden hebben Jeanne. Veuvecouderc is lid van dit forum, maar die heeft alleen de foto verstrekt. Die naam hoef je verder niet te zoeken. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 11 november 201114 j Help, maar niemand heet knol of venkel, of samen gevoegd,zoek functie zegt het ook niet tegen mij. ik geef het echt op sorry, misschien denk ik te moeilijk zoals vaak ha ha. Jeanne
Geplaatst: 12 november 201114 j Dan moet je toch echt nog eens bij de k gaan zoeken hoor.....dit forum heeft zoveel leden.....soms zijn er zelfs 2 pagina's K's
Geplaatst: 13 november 201114 j eindelijk de oplossing gevonden.Gisterenavond viel eindelijk het kwartje.
Geplaatst: 14 november 201114 j O ja, die vond ik zelf het lastigst, dus een hint...???.....Tja ...kwee nie? Iemand anders misschien? toen had ik hem al bijna Hahaha zat ik ook aan te denken ja... een hint... Broodbeleg? Of is dat al teveel? Ja, was teveel. Maar toch bedankt Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 17 november 201114 j Haha, dit was zeker weer een avond lol. Ook al win ik niet, bedankt, vond het erg leuk! If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero
Geplaatst: 18 november 201114 j Wooow ik ben bij de 2e... Die begrijp ik ook al niet 't Is wel leuk hoor dat gepuzzel, dus ik probeer het morgen nog maar eens! http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Geplaatst: 18 november 201114 j Hihi ik heb de oplossing ook gevonden en gelijk het antwoord gemailt! http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Geplaatst: 20 november 201114 j nou ik heb alleen maar de eerste letter gevonden de volgende kom ik al niet uit
Geplaatst: 20 november 201114 j Dan moet je even speuren naar de berichten die de persoon in de vraag in het genoemde topic geschreven heeft....
Geplaatst: 3 december 201113 j Leuk dat je bij aanmelding gelijk mee mag doen aan een prijsvraag. Ik huur kavels bij Volkstuinvereniging 't Boeskoolhöfke te Oldenzaal( www.hetboeskoolhofke.nl)
Geplaatst: 3 december 201113 j Dit is toch niet zo moeilijkz? Ik huur kavels bij Volkstuinvereniging 't Boeskoolhöfke te Oldenzaal( www.hetboeskoolhofke.nl)
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.