appelvrouw Geplaatst: 1 juli 2021 Geplaatst: 1 juli 2021 Het zal niet Frankrijk geweest zijn, zo ver is dat niet en bloemkolen genoeg meestal. Toevallig zag ik gisterenavond de Tour de Jour waarin twee oudere wielrenners vertelden dat ze vroeger tijdens de tour in hotels bij hun avondmaaltijd vooral boontjes kregen..iedere dag haricots verts🥴🤠en wat rauwkost misschien. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Arja Geplaatst: 1 juli 2021 Geplaatst: 1 juli 2021 De rabarberappeltaart met walnoten smaakt zalig! Vooral als hij mag zwemmen in een plas custardsaus. 4 Quote
Annem@rie Geplaatst: 1 juli 2021 Geplaatst: 1 juli 2021 3 uren geleden, appelvrouw zei: niet Frankrijk geweest zijn, zo ver is dat niet en bloemkolen genoeg meestal Frankrijk was het niet, wel Ivoorkust een oude Franse kolonie. De bloemkolen zullen dus hoogstwaarschijnlijk wel uit Frankrijk zijn gekomen 😂 2 Quote
Arja Geplaatst: 1 juli 2021 Geplaatst: 1 juli 2021 Bietjes uet met knoflook uet, tijm uet sinaasappel en appel en tagliatelle.  Toe opnieuw de rabarber appeltaart met custardsaus.  En eerder vandaag genoten van de jam die ik gisteren maakte, tot mijn grote opluchting is die zaaaaalig geworden! De tijd die het me kostte kan me niet eens zoveel schelen, maar al die prachtige vruchten die erin gingen. Zou balen zijn als het meh smaakt of een vies bijsmaakje heeft. Ik was niet zeker over de bosaardbeien, maar die doen het dus super met oa de rabarber en de aalbessen. Quote
Mellie Geplaatst: 1 juli 2021 Geplaatst: 1 juli 2021 Ik ben ook nooit een voorstander van meh… Blij dat het goed gelukt is en de taart zag er heerlijk uit!Restjes van gisteren. Had ik gisteren gepost wat? Nou ja, dit met een su böregi uit de vriezer. Goddelijk. Tomatensoep met heel veel knof, suppengewürz en basilicum en pepermunt uet. Risotto met heel veel knof knoflookpasta en suppengewürz en wortel uetTomatensalade met beetje knoflookpasta en basilicum uet. De tomaten uit de winkel smaken godzijdank ook weer naar zomer. 1 Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 1 juli 2021 Geplaatst: 1 juli 2021 Sla heerlijk mals uit de platte kas. Quote
Mellie Geplaatst: 2 juli 2021 Geplaatst: 2 juli 2021 Ik had een restje pasta voor de lunch met eigen saus en de parmezaan met wat geraspte stukjes duim…! 2 Quote
Arja Geplaatst: 3 juli 2021 Geplaatst: 3 juli 2021 Ik zal het niet bij elke boterham gaan melden hoor, maar oh wat geniet ik hiervan. 3 Quote
Arja Geplaatst: 3 juli 2021 Geplaatst: 3 juli 2021 (aangepast) Vanavond deze knapperd, de eerste spitskool. Wordt as we speak geslacht en voorzien van ui en knoflook uet geserveerd met rijst. Â 3 juli 2021 aangepast door Arja 3 Quote
mdubbelm Geplaatst: 3 juli 2021 Geplaatst: 3 juli 2021 Wanneer heb je die gezaaid/geplant, @Arja? Mijn spitskolen doen nog niet veel. Quote
Vastone Geplaatst: 3 juli 2021 Geplaatst: 3 juli 2021 Wij hebben gegourmet vanavond met o.a. groenten uit de tuin: palmkool, snijbiet, doperwtjes en courgette. 1 Quote
Mellie Geplaatst: 4 juli 2021 Geplaatst: 4 juli 2021 Gisteren mijn allereerste aardappels en sperzieboontjes gegeten. Was heerlijk! 2 Quote
Hydro Geplaatst: 4 juli 2021 Geplaatst: 4 juli 2021 De aardbeienoogst blijft maar doorgaan, dus vandaag nog maar een heerlijke aardbeienslof ervan gemaakt. 2 Quote
Mellie Geplaatst: 4 juli 2021 Geplaatst: 4 juli 2021 Wat ziet die er profi uit@hydro !Ik heb artisjokken uet op met mosterd/olie/peterselie en cacik met heel veel pepermunt, dille en knof én een gövec met zoveel ui en knoflook dat mijn neus heel lang niets anders meer kon ruiken Er zaten ook 3 goed pittige pepers in. 2 Quote
RobO Geplaatst: 5 juli 2021 Geplaatst: 5 juli 2021 laatste pompoen 2020 verwerkt in de soep, jumbo, had al wat vocht verloren toch dus een dunnen vruchtlaag, smaak was nog ok Quote
Jorieke123 Geplaatst: 6 juli 2021 Auteur Geplaatst: 6 juli 2021 Een BLT-bagel met iets te dikke plakken B en L uit de tuin en T uit de kas. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
acpronk Geplaatst: 6 juli 2021 Geplaatst: 6 juli 2021 Na de lunch van Phoenix Buns (Chinese Toko) wat vitamientjes in de vorm van verschillende rassen komkommers.Vooral die Guanchzhou is verrassend, zo'n stevige komkommer heb ik nooit gegeten. Fris met licht zuurtje. 3 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Mellie Geplaatst: 7 juli 2021 Geplaatst: 7 juli 2021 Uit de vriezer kruidenzuurkool. Vanavond zuurkool stamp met een gekocht merguez worstje. Mmmm lekkerrrr 1 Quote
marjoleinvdh Geplaatst: 7 juli 2021 Geplaatst: 7 juli 2021 Pasta met 4 kleuren snijbiet eerste oogst uit de tuin dit jaar 1 Quote
Patrijs Geplaatst: 10 juli 2021 Geplaatst: 10 juli 2021 De eerste spitskool, rucola en de eerste zwarte en kruisbessen. Quote De moestuin van Patrijs
appelvrouw Geplaatst: 11 juli 2021 Geplaatst: 11 juli 2021 Op 6-7-2021 om 13:10, Jorieke123 zei: dikke plakken B en L Biet en lof? Bieslook en lavas? In plakken? Een lentesoepje🤨 met de eerste courgetjes, boontjes, nog enkele peulen en doperwten, wat snijbietstengeltjes en veel kruiden Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Jorieke123 Geplaatst: 11 juli 2021 Auteur Geplaatst: 11 juli 2021 Bacon en Lettuce. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 11 juli 2021 Geplaatst: 11 juli 2021 Haha daar waren we niet opgekomen( zijn wij te oud voor roept Lie) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.