Geplaatst: 23 februari 20224 j 3 uren geleden, Jane Doe zei: Toe maar Stan W, welke potten? 12*12*20 cm potten van 2 liter. Zie de link van Rorror in het vraag en aanbod gedeelte, onder mijn vraag naar deze potten.
Geplaatst: 26 februari 20224 j Deze gisteren binnen gekregen.Vorige maand al Spice Wise en Spice Wise Green, en volgende week komt Kweek je eigen specerijen.Hoef me in ieder geval niet te vervelen.. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 26 februari 20224 j Op 24-2-2022 om 12:39, René zei: Vandaag binnengekomen. Ik ben benieuwd... Daar ga je veel plezier van beleven, en dan vooral je rug. Ik heb zo eentje merk eigenbouw. Top gereedschap, je vliegt ermee door je grond.
Geplaatst: 27 februari 20224 j 15 uren geleden, Amrutten zei: Daar ga je veel plezier van beleven, en dan vooral je rug. Ik heb zo eentje merk eigenbouw. Top gereedschap, je vliegt ermee door je grond. Ik hem gisteren uitgeprobeerd en ben er blij mee inderdaad. 100m2 in (“netto tijd”) 1,5 uur 👍🏻😃
Geplaatst: 27 februari 20224 j Dat ziet er schonend uit, goede aankoop woelse. En acpronk veel leesplezier, heerlijk lezen. Zelf potgrond, zeven en zaaien. Ow en ook wat boeken, helaas moet die boekwinkel er mee stoppen. Tuinboeken, kookboeken en kinderboeken. Zoontje druk bezig met leren lezen en schrijven, heeft hij wat om naar uit te kijken. Heeft al aardige verzameling boeken en bedjetijd wat voorlezen.
Geplaatst: 1 maart 20224 j Slecht voor het milieu, maar ik heb 1,5 kilo pepers gekocht omdat ik ze zo graag wilde proeven. Aji amarillo, padron en shishito. Vandaag geleverd. Vanavond al padron gegeten, heerlijk. Sowieso al dat ze niet je mond uit branden, wat bij de eigen kweek wel het geval was. De amarillo deels tot een pasta gemaakt, maar is niet echt mijn ding. Het volgende deel ga ik fermenteren.
Geplaatst: 2 maart 20224 j @rorror Bij Westlandpeppers. Zondag besteld, maandag verzonden, dinsdag bezorgd. 2 maart 20224 j aangepast door fre3ke
Geplaatst: 2 maart 20224 j Mmmjammie! Nog wat afgeprijste sierplanten, na ja dubbel doel planten 😁 Worden pas voorjaar geleverd, dus we hebben nog even tijd, voor te bereiden op de eerste piepers. Maar 25 kg om te beginnen te poten, iemand ervaring met half maart poten?
Geplaatst: 7 maart 20224 j Dit jaar nog helemaal geen zaden bij Lidl gekocht (2 weken geleden wel gekeken, niet gekocht, best knap).Vorige week niet geweest, vandaag wel.2 zakken met 3 stuks Incarvillea delavayi2* 50 Allium moly2* 4 Incarvillea delavayi mix1* 6 Incarvillea delavayi (roze + snowtop)1* 2 Echinacea purpurea mellow yellow2* 2 Bletilla striata (1* paars, 1* wit)(En dan te bedenken dat ik 2 weken geleden een zak van 5 Incarvillea delavayi bij het lokale tuincentrum voor 7 euro kocht![emoji28]) Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 7 maart 20224 j Bletilla striata heb ik nog een hele zooi gekocht 7 februari bij Verberghe.(Na 4 weken nog niks binnen gekregen, gisteren email gestuurd, en vandaag meteen opgestuurd, komt morgen binnen).Zal kijken wat het verschil tussen die Lidl en Verberghe wortelstokken is, in Waddinxveen waren ze op (ik had de laatste 2 zakjes), anders maar even in Alphen kijken later deze week. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 8 maart 20224 j in de action de zaaibakjes, alhoewel ze kleiner zijn dan de afgelopen jaren vind ik ze er toch stevig uitzien & wilde ik ze graag testen, verder ga ik nog wat snuisteren naar extra zaaitrays. want alles zit weeral vol Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Geplaatst: 10 maart 20223 j 2 soorten tomaat. Venus en Marzano Fire paste via www.badskinsgarden.be 10 zaden per zakje. 10 maart 20223 j aangepast door Amrutten
Geplaatst: 10 maart 20223 j En, en, een heleboel vaste plantjes voor de voortuin. In de hoop dat die eindelijk, na 20 jaar , planten, verplanten, uitgraven vanwege vastgelopen tunnelboor , weghalen ivm doet het niet ,bevalt niet etc.etc., een acceptabele tuin wordt. We gaan het zien. 10 maart 20223 j aangepast door Amrutten
Geplaatst: 10 maart 20223 j Ontdekking: bio korianderzaden van de Lidl kiemen dus niet, dus maar even naar tuincentrum voor nieuwe korianderzaden en wat gebeurd er dan, vlogen er ook zomaar nieuwe venkel en bloedzuring zaden in het mandje. De salie kon ik nog laten staan, net als een klein laurierplantje, maar het scheelde niet veel. Naar het tuincentrum gaan voelt deze dagen hetzelfde als met een lege maag langs de super. Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Geplaatst: 10 maart 20223 j Zal kijken wat het verschil tussen die Lidl en Verberghe wortelstokken is, in Waddinxveen waren ze op (ik had de laatste 2 zakjes), anders maar even in Alphen kijken later deze week.Bletilla van Lidl is veel kleiner dan die van Verberghe, prijs is slechts de helft.De Incarvillea wortelstok van het lokale tuincentrum is even groot als die van Lidl, maar de prijs is wel bijna 4 keer zo hoog. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.