Jump to content

Gezocht huisje tijdens Floriade

Recommended Posts

Tijdens de Floriade van volgend jaar zoeken wij in juni/juli een huis te huur in de buurt van de Floriade om met onze Franse buren deze prachtige tentoonstelling uitgebreid te bezoeken.We denken aan iets van een week.

Is er iemand die een tip heeft, of die in de buurt van Venlo woont en genegen is een week met ons te ruilen?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Als de Floriade over 11 jaar in Friesland is kunnen wij ruilen Eva!

Omdat ik weinig respons heb gehad tot nu toe nog maar even uitgebreider:

Ik zoek dus iets in een omtrek van zeg 40-50 km van de Floriade te huur. De Floriade is in Venlo.

Het huis/huisje moet minstens twee slaapkamers bevatten en een keuken.

We zijn met twee stellen van middelbare leeftijd, niet rokend, en bereid voor de moestuin en beesten te zorgen( onze Franse vrienden hebben een boerderij) als we bv een week kunnen oppassen op een huis in juni/juli.

Woningruil is ook mogelijk.

Nee helaas is dat wel anderhalf uur rijden...en ik zie mijn vriendin niet snel in een tent gaan,zij hebben hun hele leven dag in dag uit in tochtige melkschuren koeien gemolken en last van artrose in rug, schouder, elleboog, pols, enz...

Dank Nicolette, ik heb even gekeken, maar ik denk dat het vrij prijzig is hier wat mee te kunnen ( maar liefst 8 euro per maand inschrijfkosten) Het lijkt erop dat dit voornamelijk gebruikt wordt door mensen die een wat langere vakantie overzee plannen.

Ik hoop toch op een reactie van een van de tuinforums, het lijkt me leuk simpel te ruilen... ik kan nog eens bij de eventuele kandidaat langs gaan voor de zomer om ons voor te stellen.

Kan niet in je beurs kijken en misschien hebben jullie het al overwogen maar meld het toch maar even.

Als je niet mocht slagen met een woningruil kunnen jullie misschien bij een centerparc of zo'n ander bungalow parc een huisje huren voor 4 personen...kan ook in duitsland in de buurt iets zijn....

Of hebben jullie echt iemand nodig die in die tijd de dieren verzorgd bij jou thuis (en je fazant voert )?

Dank Geedee,nee de fazant voert zichzelf wel, en ja ik denk ook te zoeken bij zo`n park.(iemand een idee van een leuk kleinschalig park in die buurt?). Ik vind die parken wel heel erg duur!!

Het is alleen veel leuker & economischer om te ruilen

Ik vind het een megatuintentoonstelling..en ik ga niet een hele week hoor, ook even lekker in de omgeving rondkijken..de Fransen zijn nog het meest gedreven, vandaag hoorde ik dat er nog een ander stel meegaat Hij is directeur van de vereniging tot bevordering van het moestuinieren hier in Fr., Ik zoek dus nu een 6 persoonshuisje