Aquaman Geplaatst: 9 april 2021 Geplaatst: 9 april 2021 Hallo iedereen, ik ben Dennis Mengerink. Aardig bekend in de groene wereld. Vorige eeuw naar de Rijksmiddelbare Tuinbouwschool geweest. Altijd al groene vingers gehad. Ik ga nu experimenteren met aqua/hydroponic. Heb al een aardige stellage in elkaar geknutseld. Veel onderdelen heb ik zelf geprint met mijn 3D-printer zoals netcups, slangkoppelingen en klemmen. Ik ga hier lekker rondneuzen en denk dat ik lang blijf hangen! 4 Quote
rorror Geplaatst: 9 april 2021 Geplaatst: 9 april 2021 Gave opgestelling! Er zijn er hier nog een paar op het forum die op hydro kweken, en 3d printers gebruiken om hun matriaal te printen. Grappig die chineese tekst "groente" boven op het rek. Zelf gemaakt of ergens zo gekocht? Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Patrijs Geplaatst: 9 april 2021 Geplaatst: 9 april 2021 Welkom, en ik denk dat ik me maar moet laten verbazen.😉 Quote De moestuin van Patrijs
HuubvG Geplaatst: 9 april 2021 Geplaatst: 9 april 2021 Welkom, knap gedaan en je mag best weten dat ik jaloers ben op je 3D kunsten. Quote
Mellie Geplaatst: 9 april 2021 Geplaatst: 9 april 2021 Leuk zeg! Heel erg welkom mr. green en veel plezier met je opstelling. Ziet er heel tof uit. Nu al. Groen groet! Quote
Aquaman Geplaatst: 10 april 2021 Auteur Geplaatst: 10 april 2021 @rorror Haha toch iemand die weet wat er op staat! Inderdaad zelf geprint. Quote
Aquaman Geplaatst: 10 april 2021 Auteur Geplaatst: 10 april 2021 Dit jaar wordt eerst experimenteren met vloeibare voeding want daar heb ik nog geen kaas van gegeten. Heb nu voeding van Grandiol gekocht bij de Lidl, geen idee of het iets wordt maar geduld is een schone zaak. Quote
redzebra Geplaatst: 10 april 2021 Geplaatst: 10 april 2021 Knap ! , de wikkeling rond de buizen heeft dat een nut ? of is dat esthetisch, ik heb geen idee van hydroponic. @rorror lol, hoe kom je erop. Quote
Aquaman Geplaatst: 10 april 2021 Auteur Geplaatst: 10 april 2021 Dat is wel een goede vraag. Ten eerste vind ik die grijze PVC-regenpijpen niet om aan te zien., vandaar dat ik ze wou verhullen, het komt wel in de tuin te staan, dus het oog wil ook wat. Helaas is dit jute-lint wel erg geel, maar verwacht dat het wel minder wordt na een zomer in de zon. Ten tweede dacht ik aan een soort isolatie bij hitte en koude. Ik probeer gewoon maar iets, ik ben een soort 'Mc Gyver' zeg maar... 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 13 april 2021 Geplaatst: 13 april 2021 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.