Geplaatst: 4 december 201114 j Vorige week waren zus en zwager op visite. Op een gegeven moment kwam het ter sprake dat ik voor op de moestuin nog een kruiwagen nodig heb...zegt mijn zwager: jij krijgt een kruiwagen, maar wel een gepimpte!!! Komen ze vandaag de kruiwagen brengen. Binnenkant is mooi grijs geverfd, buitenkant knalrood, het frame en de velgen heeft ie blauw geverfd. Ook heb ik een werkende koplamp en dynamo, want je moet volgens mijn zwager ook in het donker door kunnen werken. En er zit een thermometer op, als ik dan zie dat het te heet is moet ik effe gaan zitten zegt ie! Ik ben er helemaal blij mee...hier kan heen nieuwe kruiwagen tegenop!
Geplaatst: 4 december 201114 j wat een geweldig ding, ben vooral onder de indruk van het feit dat er licht op zit, je bent ongetwijfeld de trotse bezitter van de meest hippe kruiwagen ter wereld.
Geplaatst: 4 december 201114 j Wat een geweldig cadeau!!! Misschien was een koplamp met een batterij ook nog handig geweest als bijverlichting in het donker terwijl je niet aan het rijden bent. Ik wed dat je er geen mest in durft te vervoeren zonder er plastic in te leggen.
Geplaatst: 4 december 201114 j Wat prachtig..de mooiste kruiwagen die ik ken! Kan je de dynamo net als bij een fiets aan en uit zetten?Heb je er ook een kettingslot bij? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 4 december 201114 j Lig hier in een deuk.. ....had net even een dip...bedank je zus en zwager maar!
Geplaatst: 4 december 201114 j Auteur Dank jullie! ja, de dynamo kan je inderdaad er op zetten als je je licht aan wil, en eraf als je geen licht nodig hebt! Enne....ja het zal even moeite kosten om er mest in te vervoeren, maar het blijft natuurlijk een gebruiksvoorwerp!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.