Margareth Geplaatst: 1 juni 2012 Geplaatst: 1 juni 2012 ik citeer: de natuurlijke werkzame stof kan worden gebruikt in de nabijheid van kinderen en huisdieren... de werkzame stof is ijzerfosfaat en de korrels zijn waterbestendig
Rantje Geplaatst: 1 juni 2012 Geplaatst: 1 juni 2012 En jonge egels hebben er enorm last van en kunnen sterven doordat er problemen met de spijsvertering ontstaan. Die worden er dus hartstikke ziek van, alle merken, ook die zeggen dat het geen kwaad kan voor vogels en egels http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Rantje Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 Vanaf woensdag ook bij de aldi:Klimophulp- 10 m klimkabel- roest niet- eenvoudig te monteren E8,95 per set Geen idee of het wat is hoor...maar het werkt misschien ook voor andere klimplanten. Ik ging alleen even kijken naar de smartphone... http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
greetje Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 op het plaatje lijkt het wel een remkabelsetje voor de brommer die moestuin aanbiedingen gelden niet in alle aldi regio's, wij lelystad vallen onder drachten of ommen, terwijl almere weer onder noord-holland valt.heb vroeger bij de aldi gewerkt namelijk en assortiment verschilt dan met sommige artikelen en aanbiedingen kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Wendy0411 Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Volgende week woensdag bij de aldi diverse soorten klimplanten.Kiwi , Druif ,passiebloem 2.99 http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_06062012_48_221_2360_5.html Was vanmorgen bij de Aldi en naast de kiwi, witte en blauwe druif en passiebloem hadden ze bij ons in Zwolle ook nog aubergine-, vleestomaat-, komkommer- en peperplanten staan.
manolito Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Volgende week woensdag bij de aldi diverse soorten klimplanten.Kiwi , Druif ,passiebloem 2.99 http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_06062012_48_221_2360_5.html Was vanmorgen bij de Aldi en naast de kiwi, witte en blauwe druif en passiebloem hadden ze bij ons in Zwolle ook nog aubergine-, vleestomaat-, komkommer- en peperplanten staan. ik was vanmorgen ook in de aldi in zwolle en kan dit bevestigen was blij verrast. helaas kon ik niet meer dan een druif en en passiebloem meenemen. Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
Wendy0411 Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Ja, ik was ook verrast inderdaad!! Hoe groot wordt dan één zo'n druivenplant? Ik heb de blauwe druif meegenomen, maar 1 plant. Zag dat ze 7 meter hoog kunnen worden, nou, zo hoog is mijn schutting niet hoor! Haha. Maar kan ik 'm dan maar door een klimrek leiden, opzij en zo? Anders moet ik straks uit mijn werk misschien nog maar 1 bijhalen...
manolito Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Ja, ik was ook verrast inderdaad!! Hoe groot wordt dan één zo'n druivenplant? Ik heb de blauwe druif meegenomen, maar 1 plant. Zag dat ze 7 meter hoog kunnen worden, nou, zo hoog is mijn schutting niet hoor! Haha. Maar kan ik 'm dan maar door een klimrek leiden, opzij en zo? Anders moet ik straks uit mijn werk misschien nog maar 1 bijhalen... ja en het meeste zag er heel goed uit ook nog, stuk beter dan bij de tuinland, veel groter ook, ik wou eigenlijk nog een van die komkommers meenemen maar dat bedacht ik mij later pas. was afgeleid door wat anders helaas. volgens mij gaat een druif niet zo heel hard en prima langs een schutting te leiding. als je er straks flink van wilt oogsten is het volgens mij geen overbodige luxe om er twee te zetten. en voor dat geld hoef je het zeker niet te laten. ik heb er vorig jaar 2 geplant maar die zijn helaas weg geschimmeld. voor het eerste jaar houd ik deze in een grote pot, kan die vast een beetje dikker groeien, volgend jaar als die wat verder is krijgt hij dan in het voorjaar ergens een plekje in de tuin. Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
Wendy0411 Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 ik heb er vorig jaar 2 geplant maar die zijn helaas weg geschimmeld. voor het eerste jaar houd ik deze in een grote pot, kan die vast een beetje dikker groeien, volgend jaar als die wat verder is krijgt hij dan in het voorjaar ergens een plekje in de tuin. Goeie, dat ga ik ook doen! Laat je die stokjes en dat grijze band erbij in de pot? Of kan dat grijze band er wel af? En laat je 'm dan binnen overwinteren? Ik moet nog zoveel leren..... Hihi
manolito Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Goeie, dat ga ik ook doen! Laat je die stokjes en dat grijze band erbij in de pot? Of kan dat grijze band er wel af? En laat je 'm dan binnen overwinteren? Ik moet nog zoveel leren..... Hihi Ik denk als je wilt dat hij dit jaar flink kan groeien je hem best op zijn vaste plekkie zet. Ik heb daar nu de ruimte nog niet voor vandaar dat ik hem nu nog tot volgend jaar in een pot houd. Ik laat hem ook buiten van t winter. Beschut hoekje van de tuin denk ik. En losmaken zou ik wel doen, ziet er naar uit zo vastgebonden. Alsof dat arme ding gekneveld is... Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
Wendy0411 Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Haha, thnx, ik vind dat grijze bandje er inderdaad ook niet uitzien! En dan gaat mn blauwe druivenplantje gewoon lekker meteen in de grond, als ie daar hardst groeit! Zo, nu maar weer ontopic! Leuke aanbieding bij de Aldi dus vanaf vandaag
Erny Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Kon het ook niet laten voor 2,99 per stuk... grote planten... groter als de mijne...Dus een Komkommer (de gezaaide van mij gaan niet echt goed), een Aubergine (ander soort) en toch nóg maar een kerstomaat (voor achter het huis)
greetje11 Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Mooie plantjes, kon helaas vandaag niet naar de aldi, moest op mijn kleinkids passen.Is zo'n gedoe 1 in de winkelkar in het zitje en 1 in de maxicosy in de kar.geen ruimte meer voor de boodschappen
Wendy0411 Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Greetje, misschien zijn er morgen ook nog wel wat mooie exemplaren te vinden! Hoop het voor je als je ze graag wil hebben
wilma Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 ook ik heb van deze aanbieding geprofiteerd. 1 komkommerplant die dus een geente mini snack komkommer is en een rode en witte druif.Mooi beworteld maar de komkommer heeft maar 2 uit de kluiten gewassen bladeren die jammerlijk niet zo best zijn. Stonden ook wel heel erg nauw op elkaar op de kar.Maar voor 3 eurotjes!
manolito Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Jeeeeeeeeeeeeeeeee, toen ik thuiskwam van school vandaag (met een verschrikkelijke hoofdpijn) was mijn vrouw van huis, half uurtje later toen ik naar beneden kwam was mijn vrouw inmiddels thuis en stond daar op de tuintafel een mooie grote komkommerplant van de Aldi : ) Het is idd een snack komkommer (Snack Mini Star) staat op het plaatje, maar da's niet erg want die had ik nog niet. blad hing er niet al te florisant bij maar dat trekt wel weer bij. Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
Wendy0411 Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Wat lief! Stiekem zou ik al die planten daar wel willen kopen, van iedere soort eentje! Maar ik het mijn vriend al vragen: Waar wil je dat allemaal neerzetten.... Haha, stiekem heeft ie ook wel beetje gelijk... Maar ik ga morgen uit mijn werk toch nog even bij de Aldi kijken.. Is er nog wat, dan neem ik nog iets mee, is er niets meer, dan heb ik pech gehad...
KimenDennis Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Ik weet niet of dit er ook bij hoort, maar zag vandaag bij de aldi 2:1 geleisuiker voor 89 cent. Voor de jam/taartvulling liefhebbers?
helena Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 Wel, hier waren vandaag nog volop komkommerplanten. Geen wonder, die zien er echt niet uit. Nieuw blad komt wel voorzichtig tevoorschijn, dat komt dan nog wel goed. Ga er 4 aan tomatenspiralen in grote teil zetten.
jasmin Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 ook ik heb van deze aanbieding geprofiteerd. 1 komkommerplant die dus een geente mini snack komkommer is en een rode en witte druif.Mooi beworteld maar de komkommer heeft maar 2 uit de kluiten gewassen bladeren die jammerlijk niet zo best zijn. Stonden ook wel heel erg nauw op elkaar op de kar.Maar voor 3 eurotjes! 3 st. 3,00 euro, of 3,00 per stuk?? http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
jasmin Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 ok, thnx http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Eva Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 een komkommer, een kiwi en een witte druif gehaald.waarom? pure hebberigheid denk ik ik heb immers alles al...
hansm Geplaatst: 8 juni 2012 Geplaatst: 8 juni 2012 Nee Eva je moet dat anders zien je bent aan het uitesten of de planten wat zijn,dan weten we dat voor volgend jaar , ik heb de kruiden getest in het voorjaar bij de Aldi en dikke aanrader. Players only love you when they're playing.
Aanbevolen berichten